اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای گرامیداشت یاد شهدا انجام شد

کاشت 52 اصله نهال به نام شهدا در شهر آبسرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از کاشت 52 اصله نهال در شهر آبسرد و نواحی حومه به نام شهدای منطقه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ستارگان آسمان الهی خبر داد.

کاشت 52 اصله نهال به نام شهدا در شهر آبسرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله متولی ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان مدیریت شهری آبسرد اظهار داشت: این اقدام توسط دانش‏آموزان شهر آبسرد و برای پاسداشت یاد و خاطره 52 شهید این شهر انجام شد.

وی ادامه داد: مدت زیادی از آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین هفته دفاع مقدس نمی‏گذرد و اجرای برنامه‏‌های فرهنگی از این دست نباید تنها به این ایام منتهی شود.

متولی، هدف از اجرای این طرح را آشنایی نسل جوانان جامعه با فرهنگ ناب شهدای گلگون‏‌کفن هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

شهردار آبسرد افزود: دانش‏‌آموزان به عنوان آینده‌‏سازان این مرز و بوم اسلامی باید با حساسیت نسبت به مطالعه فرهنگ شهادت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره خاستگاه مردمانی صلح‌‏طلب و نوع‌‏دوست بوده‏ و هست، گفت: ایرانیان همواره در طول تاریخ منادی صلح و دوستی بوده‌‏اند.

متولی تصریح کرد: با این وجود، این امت اسلامی دستانی را که به قصد تجاوز به سرزمین‌شان دراز شود، بدون لحظه‌‏ای اغماض از بازوان قطع کرده و درسی بزرگ به دشمنان می‏دهند.

شهردار آبسرد اضافه کرد: متأسفانه تصور نادرست برخی افراد این است که اگر جوانی بر حسب خامی و ناپختگی ظاهری نامعقول دارد، حب و عشق دین و کشور در دل وی جایی ندارد.

وی افزود: این قضاوت‏های ناصحیح در حالی صورت می‏گیرد که بسیاری از همین جوانان در هیئات مذهبی، کاروان‏های راهیان نور، شب‏های قدر و ایام ماه مبارک رمضان ذات واقعی خود که سرشار از معرفت، دین‏مداری و عشق به کشور و ولایت است را نشان داده‌‏اند.

متولی ادامه داد: هنگامی که موضوع دفاع از آب و خاک مطرح باشد، تفاوت‏ها نمی‏تواند ایرانیان را از یکدیگر جدا کند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول