اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان‌شرقی:

طرح‌های آبرسانی و فاضلاب مسکن مهر با جدیت در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت برای رسیدن مساکن مهر استان به افق طرح، توسعه منابع و تاسیسات تکمیلی عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب را با جدیت اجرا می‌کند.

طرح‌های آبرسانی و فاضلاب مسکن مهر با جدیت در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب اظهار کرد: وجود اراضی مناسب برای توسعه و ساخت و ساز وسیع اماکن مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در استان باعث اسکان جمعیت قابل توجهی در این شهرها خواهد شد.

وی در خصوص احداث مخازن تعادل و ذخیره گفت: وسعت محدوده‌های مسکن مهر در شهرها باعث پیش‌بینی و احداث مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ در ترازهای مختلف شده به طوری که تاکنون بیش از 115 لیتر در ثانیه ایستگاه پمپاژ ساخته شده و بیش از 3 هزار و 500 متر مکعب مخازن ذخیره آب احداث شده است.

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: برای مسکن مهر استان تاکنون بیش از 167 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در اقطار مختلف اجرا شده و در این راستا تعداد 10 هزار 380 فقره انشعاب آب به متقاضیان عزیز واگذار شده است.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب مسکن مهر استان نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برای مسکن مهر تاکنون بیش از 48 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام داده و بر این اساس تعداد انشعابات فاضلاب واگذار شده به مساکن مهر استان بیش از هشت هزار و 170 فقره است.

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی افزود: برای تامین نیاز آبی و ایجاد تاسیسات فاضلاب مسکن مهر کل استان  تاکنون بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده و برای اجرا و اتمام پروژه‌های تعریف شده در قالب آبرسانی به مسکن مهر استان علاوه بر اعتبارت تخصیص داده شده که صرف پروژه‌ها شده از این رو با توجه به سرعت احداث واحدهای مسکن مهر، ضرورت تخصیص به موقع اعتبارات پیش‌بینی شده برای جلوگیری از بروز رکود و همچنین اتمام به موقع پروژه‌های موردنظر در سال‌جاری بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول