اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز واگذاری انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر در فاز 3 مسکن مهر تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از آغاز واگذاری انشعابات آب و فاضلاب در فاز 3 (250 هکتاری) مسکن کلانشهر تبریز در شهر جدید سهند خبر داد.

آغاز واگذاری انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر در فاز 3 مسکن مهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب در خصوص خدمات آبرسانی به مسکن مهر استان اظهار کرد: عملیات آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان در سال‌جاری با جدیت ادامه دارد و برای اجرای عملیات آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان و واگذاری انشعابات آب و فاضلاب به 41 هزار واحد مسکونی در دست ساخت مسکن مهر اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده مسکن مهر سایر شهرها نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب استان الحمدالله هیچگونه مشکلی در خصوص ارائه خدمات به مسکن مهر ندارد و عملیات اجرایی آب و فاضلاب در حال انجام است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص مسکن مهر کلانشهر تبریز نیز گفت: حدود 300 میلیارد ریال اعتبار برای سایت 250 هکتاری احداثی مسکن مهر اعتبار اختصاص یافته و با برنامه‌ریزی که انجام شده، کارهای عملیاتی آنها انجام شده و نصب انشعابات جدید آب و فاضلاب در این سایت آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا آذربایجان‌شرقی با توجه به واگذاری انشعابات آب و فاضلاب به متقاضیان مسکن مهر کلانشهر تبریز واقع در شهر جدید سهند گفت: تعداد واحدهایی که شرکت آب و فاضلاب استان قرار شده در کل به مساکن مهر شهر جدید سهند انشعابات آب و فاضلاب واگذار کند بالغ بر 46 هزار واحد است که تاکنون حدود پنج هزار و 137 فقره انشعاب آب و حدود چهار هزار و 398 فقره نیز انشعاب فاضلاب واگذار کرده‌ایم و در حال حاضر تعداد دو هزار و 500 فقره انشعاب آب و دو هزار و 500 فقره نیز انشعاب فاضلاب جدید در حال نصب به مشترکان ساکن در این سایت است.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول