اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

فیلم موهن از ارادت مسلمانان به حضرت محمد (ص) نمی‌کاهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: فیلم موهنی که چندی پیش تولید و در فضای مجازی متتشر شد حتی یک ذره از ارادت ملل مسلمان به پیامبر اکرم (ص) نمی‌کاهد.

فیلم موهن از ارادت مسلمانان به حضرت محمد (ص) نمی‌کاهد

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام با دست زدن به اقدامات مذموم مختلف مانند انتشار کتاب آیات شیطانی، ترسیم کاریکاتور و آتش زدن قرآن‌کریم این هدف را دنبال می‌کنند که مسلمانان جهان از اسلام روی‌گردان شوند ولی این مطلب یک رویا بیشتر نیست.

وی به برپایی راهپیمایی باشکوه مسلمانان جهان در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: در این راهپیمایی‌ها ملل مسلمان جهان با مشت‌های گره ‌کرده برای سر دادن شعارهای ضد استکباری حضور به هم رسانده و با این حضور اتحاد خود را به معرض نمایش گذاشتند.

نیساری با اظهار به اینکه ملت ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد، اضافه کرد: در استان ما نیز همه اقشار جامعه اعم از دانشجو، فرهنگی، کسبه و ... در راهپیمایی حضور پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه آمریکای جنایتکار با دست زدن به این قبیل اقدامات به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، اظهار داشت: در کشور ما حکومتی مبتنی بر دیانت تاسیس شده است ولی چون دشمنان از اجرای دستورات الهی آسیب می‌بینند رنگ‌باختن عقاید مذهبی را در جامعه ما دنبال می‌کنند.

وی با اظهار به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی نیز با هدف ضربه زدن به انقلاب و در نهایت اسلام طراحی و عملیاتی شد، اظهار داشت: نظام سلطه نه‌تنها به دنبال دست‌اندازی بر خاک کشور ما بود بلکه حکومت در ذهن و قلب مردم ما را خواستار بود که با هوشمندی مسئولان نظام این نیرنگ بی‌اثر ماند.

نیساری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری از بحران‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... بدون کمترین خسارت عبور می‌کنند، اظهار داشت: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی کشورمان و سست کردن عقاید مردم است ولی همه این فتنه‌ها بی‌اثر می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول