اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 مهر ماه جاری

کرمانی‌ها در محکومیت فیلم موهن راهپیمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم کرمان در راستای محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) 11 مهر ماه راهپیمایی می‌کنند.

کرمانی‌ها در محکومیت فیلم موهن راهپیمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی اعلام برائت از هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) به طور همزمان در سراسر استان کرمان سه‌شنبه 11 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این راهپیمایی در شهر کرمان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از چهارراه طالقانی آغاز شده و شرکت‌کنندگان مقابل حسنیه ثارالله کرمان تجمع می‌کنند.

صدفی با بیان اینکه این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از جمله روحانیت، بازاریان، دانش‌آموزان، ورزشکاران، کارمندان و ... برگزار می‌شود، عنوان کرد: بازار کرمان در روز راهپیمایی به نشانه اعتراض به عمل نابخردانه صهیونیست‌ها تعطیل است.

وی اهانت به شخصیت پیامبر اکرم (ص) را در فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی نشانه بغض و کینه استکبار علیه اسلام و مسلمانان عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) در سخنان خود فرموده‌اند «استکبار با اساس اسلام کار دارد».

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: دنیا متوجه شده که دشمنی استکبار جهانی و این صف‌بندی‌ها و کینه‌توزی‌ها برای چیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب مقابله با ایران هسته‌ای بهانه‌ای برای دشمنان است.

صدفی خاطرنشان کرد: از سویی ما شاهد اعلام خشم و انزجار همه مسلمانان عالم با عقاید و دیگاه‌های مختلف و حتی در قلب کشورهای اروپایی و آمریکای هستیم. 

وی اظهار داشت: اینگونه تجمعات و راهپیمایی‌ها علاوه بر نشان دادن ارادت و علاقه ما به پیامبر اکرم (ص) و مذهب اسلام، در شناخت بیشتر دشمنان و توطئه‌های آنها که قصد تضعیف مسلمانان و ایجاد تفرقه و تنش را دارند نیز مؤثر است.

صدفی افزود: با وحدت مسلمانان و همدلی و همگرایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می‌توان خطر دشمن را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران به عنوان ملتی همیشه در صحنه و پایبند به مبانی اعتقادی و پرچمدار مبارزه با کفر و سلطه‌گری و خواهان عدالت مطرح است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول