اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازار بافق در اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی تعطیل شد

خبرگزاری فارس: در پی اعتراض به هتک حرمت به پیامبر اعظم (ص) جمعی از اصناف و بازاریان بافق با تعطیل کردن مغازه‌های خود و تجمع در امامزاده عبدالله بافق این اقدام آمریکایی را محکوم کردند.

بازار بافق در اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق در این تجمع که با حضور امام جمعه، روحانیون جمعی از اصناف و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، شرکت‌کنندگان با دادن شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

یکی از روحانیون بافق در این تجمع با اشاره به ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) افزود: دشمنان اسلام و در رأس آنان آمریکا و اسرائیل با این اقدام خود آخرین تلاش خود را برای حذف اسلام و اختلاف بین مسلمانان انجام دادند.

حجت‌الاسلام حمید جیهانی بیان کرد: توهین به پیامبر اسلام تنها توهین به مسلمانان نیست بلکه هر انسان آزاده‌ای این حرکت سخیف و خصمانه را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان دین و قرآن با برنامه‌ریزی و توطئه سعی در ایجاد چالش و اختلاف بین مسلمانان دارند، عنوان کرد: به برکت اسلام و حضور مردم در همه صحنه‌ها، این اقدامات با شکست روبه‌رو شده و موجب سردرگمی نظام استکبار شده است.

جیهانی از اصناف و بازاریان به خاطر این حرکت خودجوش برای اعتراض به هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) تقدیر کرد و گفت: برکت رزق و روزی توجه به همین مقدسات اسلامی است که امروز بازاریان در این امر سنگ تمام گذاشتند.

سپس تجمع کنندگان با حرکت به سوی گلزار شهدای امامزاده عبدالله و گلباران قبور شهدا، با آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

چند تن از بازاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با محکوم کردن این حرکت خصمانه دشمنان اسلام، بر ادامه راه شهدا و ولایت فقیه تاکید کرده و این اقدامات استکبار را ناشی شکست آنان عنوان کردند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول