اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه 12 مهر ماه

اجتماع بزرگ طلاب شیعه و سنی در محکومیت فیلم موهن در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان از اجتماع بزرگ اعتراض‎آمیز طلاب شیعه و سنی، روحانیون، دانشجویان و بسیجیان گلستانی در محکومیت فیلم موهن به ساحت پیامبر اعظم چهارشنبه 12 مهر ماه در گرگان خبر داد.

اجتماع بزرگ طلاب شیعه و سنی در محکومیت فیلم موهن در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در حاشیه همایش اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور که در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد ضمن محکوم کردن اقدام جسورانه و احمقانه دشمنان در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اجتماع بزرگ اعتراض‎آمیز طلاب و بسیجیان به همت بسیج طلاب و ناحیه دانشجویی صبح چهارشنبه ساعت 10 صبح از مقابل دانشگاه جامع گلستان به سمت میدان شهرداری انجام می‎شود.

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت‎الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: مجموعه طلاب، روحانیون و بسیجیان گلستان اقدام اخیر کشور آمریکا با همکاری مشترک اسرائیل و صهیونیست علیه پیامبر گرامی اسلام را محکوم و این عمل را اقدامی غیرانسانی می‎دانند چرا که این جسارت سبب شد تا انزجار ملت‎ها نسبت به این جسارت وقیحانه یک‎صدا فریاد شود.

ریاحی با اشاره به اینکه تنفر ملت‎ها از این اقدام ناشایست هنوز آتش خشم مردم را خاموش نکرده است بیان کرد: جوشش مردمی از سراسر دنیا در محکومیت فیلم توهین‎آمیز به ساحت پیامبر (ص) نشان می‎دهد که پیامبر شخصیتی جهان‌شمول و متعلق به تمام بشریت است.

وی اسلام‎ستیزی را هدف دشمن در این اهانت‎ها عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان بعد از موضوع بیداری اسلامی که در منطقه و جهان اسلام به وجود آمد، اوج قدرت اسلام را در اجلاس نم دیدند و همین امر دشمنی آنان را بیشتر کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: دشمن از طریق حربه اسلام‌ستیزی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام می‎خواهد اسلام را مخدوش کند غافل از اینکه نام پیامبر در همه ادیان، پاک و مقدس و یک وجهه جهانی است و اخیرا در همه جلساتی که در دنیا به وجود آمد خاخام‎های یهودی و مسیحیان مؤمن این اقدام موهن را محکوم کردند.

ریاحی تاکید کرد: دشمن با اقدام وقیحانه خود سبب وحدت بیشتر شیعه و سنی شد به طوریکه فریاد یک‎صدای «لبیک یا رسول الله» در محکومیت این اقدام نفرت‎انگیز در جهان بلند شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول