اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

سازندگان فیلم موهن ارزشی برای آزادی قائل نیستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: افرادی که خود را مهد آزادی می‌دانند با ساخت فیلم موهن ارزشی برای آزادی قائل نیستند.

سازندگان فیلم موهن ارزشی برای آزادی قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی عصر امروز در جلسه تمهید مقدمات تجمع مردم رشت در اعتراض به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: جسارت آمریکایی‌های صهیونیست به پیامبر اکرم (ص) قابل تحمل نیست.

وی پیامبر اسلام (ص) را رسول رحمت و مهربانی عنوان کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) در برابر مسلمانان مهربان و مقابل دشمنان مانند کوه می‌ایستاد و منشأ حسنات برای امت اسلامی بوده است.

عظمتی با بیان اینکه غرب برای انسانیت، اخلاق و مهربانی‌ها ارزشی قائل نیست، تصریح کرد: افرادی که خود را مهد آزادی می‌دانند با ساخت فیلم موهن ارزشی برای آزادی قائل نیستند.

فرماندار رشت بیداری اسلامی را سبب تحولات جهانی خواند و بیان کرد: بیداری اسلامی موجب تحرک مسلمانان در جهان شده است.

وی هدف سازندگان فیلم موهن را اختلاف بین مسلمانان دانست و بیان کرد: شر اقدام مذکور به دشمنان برگشت داده شده است و مسلمانان منسجم‌تر شدند و مقابل استکبار جهانی قد علم کردند.

عظمتی بر استقامت مسلمانان تاکید کرد و گفت: مسلمانان اجازه نمی‌دهند نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های الهی جسارت شود.

فرماندار رشت با اشاره به تجمع‌ها نسبت به اهانت بی‌شرمانه به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) خاطرنشان کرد: شاهد تظاهرات و تجمع‌ها در سراسر کشور هستیم و این تجمع‌ها ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: مسلمانان ارادت خود را به پیامبر اکرم (ص) و اسلام عزیز بیان می‌کنند و انزجار خود را نسبت به دشمنان نشان می‌دهند.

عظمتی با بیان اینکه مردم در مسیر نورانی پیامبر اسلام (ص) حرکت می‌کنند، اظهار کرد: مردم پاسخ مقتدرانه‌ای به استکبار جهانی می‌دهند.

فرماندار رشت تصریح کرد: امروز تمام کفر در میدان مبارزه با دین مبین اسلام قرار گرفته است و با فشارهای اقتصادی و سیاسی حرکت‌های زشت ضد انسانی و اسلامی را مرتکب می‌شود.

وی دشمنی استکبار جهانی را سبب انسجام مردم دانست و بیان کرد: حیات انسان‌ها با وجود اسلام و پیامبر اکرم (ص) معنا پیدا می‌کند.

عظمتی با اشاره به وجود 500 هیئت مذهبی در شهرستان رشت بیان کرد: تشکل‌های مذهبی در تجمع‌ها تاثیرگذارند و روند اعتراض‌ها نسبت به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) باید ادامه پیدا کند.

فرماندار رشت به وجود بیش از 70 حزب و گروه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: انسجام و حرکت خوب 8 دی سال 88 باید در گیلان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه روح حماسی و انقلابی همواره نزد مردم حاکم بوده، بیان کرد: تفکر بسیجی در مردم وجود دارد ضمن اینکه رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول