اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

دانش‌آموزان پاکدشتی قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: دانش‌آموزان پاکدشت قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش دیده و با مقررات بیشتر آشنا می شوند.

دانش‌آموزان پاکدشتی قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش در راستای اجرای مصوبات کارگروه تخصصی هفته ناجا، دانش‌آموزان پایه‌های چهام و پنجم ابتدایی شهرستان پاکدشت از شهرک آزمایش راهنمایی و رانندگی تهران بازدید کردند.

محمدرضا جوادی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: تعداد یک‌صد و شصت نفر از دانش‌آموزان پسر و هشتاد نفر از دانش آموزان دختر پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی شهرستان پاکدشت با حضوری پررنگ و پرشور در دوره آموزشی کارگروه تخصصی فرهنگ ترافیک شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان اظهار داشت: این دوره‌ها به منظور شناخت و آشنایی بیشتر با قوانین راهنمایی و رانندگی شهری، در روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه ماه سال جاری، در شهرک آزمایش راهنمایی و رانندگی شهر تهران، واقع در ابتدای بلوار مرزداران، حضور یافته و با قوانین و مقررات ابتدایی راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول