اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

نباید در مقابل تهاجم همه‌جانبه اقتصادی دشمن منفعلانه اقدام کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در مقابل تهاجم همه‌جانبه اقتصادی دشمن نباید منفعلانه اقدام کرد.

نباید در مقابل تهاجم همه‌جانبه اقتصادی دشمن منفعلانه اقدام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر امروز در نشست توجیهی کمیته فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود تمام معادلات دنیا را برهم زده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: نظام مقدس ایران مدل جدیدی از حکومت‌داری مبتنی بر گزاره‌های دینی را در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ارائه کرده است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام به باور تهاجم دشمن رسیده بودند البته در این میان کمبود امکانات در جنگ وجود داشت اما آنها به امر دفاع تقدس بخشیدند و توانستند در این جنگ نابرابر پیروز شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با همان رویکرد جهادی اتخاذ شده در جنگ تحمیلی باید اکنون در مقابل دشمنان دیروز و امروزمان بایستیم، گفت: امروز نیز باید همه مردم و مسئولان به این باور برسند که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم.

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی فعال است و در این راه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی و توجه به تولیدات خرد و خانگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاد کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید به صورت منفعلانه در مقابل تهاجم همه‌جانبه اقتصادی دشمن اقدام کنیم و در این راه باید به شدت از نگاه کلیشه‌ای به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرهیز شود.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول