اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

تصمیم‌گیران اقتصادی یا ضعیف‌اند یا مریض

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب با اظهار تأسف از عدم ثبات و مدیریت در اقتصاد کشور گفت: افسوس که مدیریت نیست و اقتصاد کشور متولی ندارد. تجارت صاحب ندارد و تصمیم‌گیران اقتصادی ضعیف یا مریض هستند.

تصمیم‌گیران اقتصادی یا ضعیف‌اند یا مریض

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم بناب اظهار کرد: منت پروردگار این است که در دنیا مردم در انتخاب سعادت و شقاوت آزاد باشند، ولی زمانی که در دنیا فسق و فجور طغیان کند، خداوند با امدادهای غیبی با یک بلا از طغیان آنها جلوگیری می‌کند و این نفس الهی است.

وی با اشاره به توطئه اخیر دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی از طریق جنگ اقتصادی افزود: جمهوری اسلامی از غیب حمایت و هدایت می‌شود و اگر به اختیار برخی افراد بود، عملکرد آنها خودش براندازی است و تیشه به ریشه می‌زنند و اگر عنایت الهی نبود، از شرّ یک عده روی زمین را بلا می‌گرفت.

باقری‌بنابی با اشاره به پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه لبنان و رژیم تا به دندان مسلح اسرائیل، اظهار داشت: اسرائیل غاصب با تمام ظرفیت و قدرت به میدان این نبرد وارد شد و این در سایه امدادهای غیبی بود که چند جوان مؤمن و مجاهد کار اسرائیل را یکسره کردند و با یک معجزه الهی اسرائیل مفتضح شد.

وی گفت: حمله امروز دشمن به صورت اقتصادی است بنابراین باید حواسمان جمع باشد حالتی که در کشور رخ داده، به لحاظ اقتصادی یک جنگ است.

باقری‌بنابی تأکید کرد: جنگ اقتصادی و جنگ روانی از سوی شیاطین بیرونی و درون نظام دست به دست هم داده تا مردم را عصبانی و ناراحت کنند.

امام جمعه بناب همچنین با اظهار تأسف از عدم ثبات و مدیریت در اقتصاد کشور گفت: افسوس که مدیریت نیست و اقتصاد کشور متولی ندارد. تجارت و بازار صاحب ندارد و تصمیم‌گیران اقتصادی یا ضعیف هستند یا مریض!

وی از مسئولان اقتصادی خواست عقلاً با مردم صادقانه حرف بزنند و حقیقت‌ها را با مردم در میان بگذارند و فرافکنی نکنند و طوری رفتار نکنند که به عصبانیت مردم دامن بزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب وضعیت پیش آمده را تحمیلی، ساختگی و عین حباب دانست و عنوان کرد: با صبر و حوصله و خویشتن‌داری این مسائل در مدت کوتاهی فروکش خواهد کرد.

وی در عین حال افزود: دشمن سرمایه‌گذاری بزرگی برای به وجود آمدن این صحنه تدارک دیده تا مردم را مأیوس و بدبین کنند و از درون نظام نوچه‌های آنها نیز آنها را همراهی می‌کنند از این رو این کشور صاحب دارد و مطمئناً از غیب حمایت می‌شود و این فراز و نشیب هم فروکش خواهد کرد و اگر کمی مقاومت و صبر کنید، قطعاً پیروز این جنگ ملت بزرگ ایران است.

باقری‌بنابی در ادامه سخنان خود ضمن توصیه مردم به عدم اسراف و همچنین قناعت در تمام امورات زندگی خواستار توقف برخی ساخت و سازهای غیرضروری در جامعه شد.

وی خاطرنشان کرد: طلا و دلار از ضروریات خانواده‌ها نیست.

امام جمعه بناب اظهار امیدواری کرد تا با قناعت و عدم اسراف از سوی مردم قطعاً مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم در کشور فروکش خواهد کرد و طولی نخواهد کشید که پول شما حاکم خواهد شد.

وی همچنین ضمن توصیه به مردم برای ایستادگی در برابر این مشکلات اقتصادی اظهار کرد: قطعاً دشمن سرمایه‌گذاری می‌کند تا از هویت خود بگذریم.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول