اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

دستگاه قضا با مزدوران اقتصادی برخورد جدی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان قضایی کشور با مزدوران و اخلال‌گران اقتصادی داخلی و بیگانه با جدیت برخورد کند.

دستگاه قضا با مزدوران اقتصادی برخورد جدی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان جوان کشور اظهار داشت: مسئولان باید به این قشر توجه داشته و با استفاده از منویات مقام معظم رهبری زمینه‌های مناسب را برای نخبگان ایجاد کنند تا بتوانیم جامعه را در عرصه علم و فناوری به خودکفایی، سپس تولید به ویژه در زمینه علم استراتژیک رسانده و به مرجعیت علمی برسانیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون استکبار با فشارهای بین‌المللی و برخی مزدوران داخلی با سودجویی به دنبال ضعیف کردن اقتصاد ما هستند، ولی ایران اسلامی با داشتن تاریخ تابناک در عرصه مقاومت و بیداری با تلاش مسئولان، تحمل و همکاری مردم در این عرصه با تمام قوا مقاومت کرده و موفق خواهند شد.

صفایی بوشهری از مسئولان قضایی کشور خواست با مزدوران و اخلال‌گران اقتصادی داخلی و بیگانه با تمام وجود برخورد کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه مهم‌ترین بخش زندگی یک انسان داشتن شغل مناسب است ادامه داد: به مسئولان توصیه می‌شود در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده تلاش کنند و با ایجاد فرصت آموزش در عرصه یادگیری مهارت‌های لازم برای آنها زمینه مناسب اشتغال ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این قشر در جامعه باعث ایجاد امنیت، آسایش و پیشرفت شده و عرصه را برای برقراری نظم و پیشگیری از وقوع جرم بویژه جرم‌های آسیب‌پذیر جانی و کلان مهیا می‌کنند.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: نیروهای انتظامی با برخورد قاطع با سوداگران مرگ (موادمخدر)، حفظ نظم در همه لایه‌های اجتماعی و برخورد محترمانه با مردم مایه امید برای جامعه و عاملی برای ایجاد ناامنی برای متجاوزان به حریم جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول