اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

دست سودجویان و فرصت‌طلبان از اقتصاد قطع شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: باید دست سودجویان و فرصت طلبان از اقتصاد کشور قطع شود و در این خصوص همه مسئولان باید تلاش بیشتری کنند.

دست سودجویان و فرصت‌طلبان از اقتصاد قطع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  اظهار داشت: دولت و مسئولان شبانه روز در حال انجام تعهدات خود هستند، اما تعدادی افراد سود جو و فرصت‌طلب برای ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: آنچه در شرایط کنونی در بازار ارز شاهد هستیم حاصل اقدامات برخی سودجویانی است که برای ضربه‌زدن به بازار ارز کشور در حال تلاش هستند.

امام ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی در تلاش برای ایجاد فضای امن و برقراری امنیت برای شهروندان است و از این نیروی خدوم تقاضای برخورد جدی با مظاهر فساد در جامعه را داریم.

این مسئول همچنین با تبریک هفته پست از خدمات و زحمت کارکنان این اداره تشکر کرد و گفت: با گذشت زمان، سطح خدمات‌رسانی اداره پست بسیار مطلوب شده است.

خطیب جمعه شوش خاطر  نشان کرد: دشمنان اسلام برای تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران تمام تلاش خود را می‌کنند که بتوانند با ایجاد تحریم‌ها باعث ایجاد تنش و اختلاف بین مردم و مسئولان کشور شوند، ولی به فضل خدا این پیچ بزرگ اقتصادی را به سلامت خواهیم گذراند.

وی با توصیه به کسانی که ارتباط با آمریکا را لازم می‌دانند، متذکر شد: افرادی که در شرایط کنونی داد سخن سر داده‌اند و بارها از ارتباط با آمریکا سخن به میان می‌آوردند بدانند که ارتباط با آمریکا یعنی تن دادن به خواسته‌های نامشروع نظام سلطه، که ایران زیربار اینگونه ظلمی نمی‌رود.

امام تاکید کرد: تاریخ ثابت کرده که ارتباط با آمریکا به مستعمره شدن و عقب‌ماندگی می انجامد و هیچ سودی ندارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول