اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه خرم‌آباد خبر داد

افزایش استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 112 درصد افزایش یافته است.

افزایش استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فرودگاه لرستان، اسفندیار کیانی گفت: در این مدت 12 هزار و 241 نفر مسافر توسط ناوگان هوایی این فرودگاه در مسیر تهران ـ خرم‌آباد ـ تهران جابه‌جا شده که این میزان در پنج ماهه نخست سال گذشته 5 هزار و 784 نفر بوده است.

وی با اشاره به برقراری 188 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه خرم‌آباد نیز در این مدت اظهار داشت: میزان این پروازها نسبت به 128 پرواز در سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

کیانی افزود: همچنین در این مدت 60 هزار و 287 کیلوگرم بار توسط پروازهای این فرودگاه جا به جا شده که در مقایسه با میزان 29 هزار و 39 کیلوگرم بار جابه‌جا شده در سال گذشته 108 درصد افزایش نشان می‌دهد.

هم اکنون روزانه یک پرواز در ساعت 15 از تهران به خرم‌آباد و در ساعت 17 در مسیر بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه خرم‌آباد برقرار می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول