اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دفتر نمایندگی وزارت خارجه در بوشهر خبر داد

صدور 5 هزار ویزای فرودگاهی / بوشهر جزو 3 رتبه برتر صدور روادید فرودگاهی

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر گفت: استان بوشهر جزو رتبه برتر صدور روادید فرودگاهی است به طوری که از نیمه سال 89 تاکنون 5 هزار ویزای فرودگاهی در این استان صادر شده است.

صدور 5 هزار ویزای فرودگاهی / بوشهر جزو 3 رتبه برتر صدور روادید فرودگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد قبادی‌راد امشب در مراسم معارفه رؤسای قدیم و جدید دفتر وزارت خارجه در بوشهر اظهار داشت: کار دفتر نمایندگی وزارت خارجه در بوشهر از سال 83 آغاز شد و کار دفتر با مصوبه سفر سوم دولت بهبود یافت و آغاز فعالیت بخش تائید اسناد کمک خوبی برای بهبود فعالیت این دفتر شد.

وی افزود: استان بوشهر جزو رتبه برتر صدور روادید فرودگاهی است به طوری که از نیمه سال 89 تاکنون پنج هزار ویزای فرودگاهی در این استان صادر شده است.

رئیس سابق دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این دفتر تاکنون یک‌هزار و 400 سند تجاری و تحصیلی و .. تائید شده، ضمن اینکه در این دفتر پیگیر امور اجتماعی و زندانیان هم بودیم.

قبادی‌راد اظهار داشت: در سال گذشته موفق شدیم زمینه آزادی 60 صیادی که به دلیل صیادی در آب‌های کشورهای همسایه زندانی شده بودند را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر در وزارت خارجه و نمایندگی‌های خارج از کشور نیز فعالیت کردیم و سال گذشته سفرای کشورهای عضو اکو و کشورهای آمریکای لا‌تین، سفیر ژاپن و رئیس جمهوری خودمختار تاتارستان در بوشهر حضور یافتند.

این مقام وزارت خارجه خاطر نشان کرد: طرح تشکیل شورای روابط خارجی استان بوشهر را تهیه کردیم که باید با حمایت استاندار و مسئولان استان بوشهر دنبال شود.

قبادی گفت: تدوین سند چشم‌انداز روابط خارجی استان بوشهر با نگاه به سابقه تاریخی این استان از دیگر ضروریاتی است که باید دنبال شود.

در پایان از خدمات محمد قبادی‌راد قدردانی و علیرضا محمودی به عنوان رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول