اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور شعب بانک ملی مازندران:

باجه ارزی فرودگاه دشت‌ناز مازندران راه‌اندازی شد/ پرداخت ارز حجاج با نرخ دولتی 5 روز قبل از اعزام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور شعب بانک ملی در مازندران گفت: بانک ملی در مازندران برای تسهیل مسافرت معنوی حج، باجه ارزی فرودگاه ساری را به عنوان سومین فرودگاه کشور به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی کرد.

باجه ارزی فرودگاه دشت‌ناز مازندران راه‌اندازی شد/ پرداخت ارز حجاج با نرخ دولتی 5 روز قبل از اعزام

برات کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری به آمادگی واحدهای منتخب بانک ملی استان مازندران برای پرداخت ارز مسافرتی حجاج اشاره کرد.

وی با نام بردن از شعب مرکزی شهرهای تنکابن، نوشهر، آمل، بابل، بابلسر، قائمشهر، جویبار، ساری، بهشهر و باجه ارزی فرودگاه ساری از زائران خانه خدا خواست تا پنج روز قبل از اعزام به شعب منتخب بانک ملی برای دریافت ارز مراجعه کنند. 

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران با اشاره به پرداخت 300 دلار ارز به ازای هر زائر افزود: با توجه به پرداخت ارز بر اساس فهرست مندرج در سامانه تحت وب، لازم است زائران کارت شناسایی و مدارک احراز هویت خود را برای مطابقت با اطلاعات مندرج در سامانه به همراه داشته باشند.

وی همچنین به ثبت ارز حجاج در پورتال ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از هرگونه انحراف در پرداخت‌ها نیز اشاره کرد.

کریمی در ادامه سخنان خود درباره پرداخت ارز قربانی گفت: مبلغ 120 دلار به ازای قربانی هر زائر نیز با احراز هویت به مدیر کاروان، به صورت جداگانه پرداخت می‌شود.

این مسئول در ادامه گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان حج و زیارت استان، امسال 3 هزار و 460 زائر در قالب 21 کاروان زیارتی از 22 تا 29 مهرماه به خانه خدا از استان مازندران مشرف می‌شوند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران افزود: بانک ملی در مازندران با توجه به نیازسنجی از زائران خانه خدا و برای تسهیل مسافرت ایشان باجه ارزی فرودگاه ساری را به عنوان سومین فرودگاه کشور که بانک ملی ایران در آن دارای باجه ارزی است به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی کرده است.

کریمی در پایان اذعان داشت: امیدواریم با همدلی و کوشش همکاران بانک ملی استان مازندران مانند دوره‌های پیشین خدمات خوبی را به زائران شریف مازندرانی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول