اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

اخذ مجوز حمل بار به خارج کشور از طریق فرودگاه‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بین‌المللی استان بوشهر، باید مجوز حمل بار به خارج کشور از طریق فرودگاه‌های استان بوشهر را دریافت کنیم.

اخذ مجوز حمل بار به خارج کشور از طریق فرودگاه‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند سه‌شنبه شب در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان بوشهر اظهار داشت: همچنین افزایش پروازهای خارجی و برقراری مسیر پروازی بوشهر به نجف و مسکو ضروری است؛ ضمن اینکه برقراری پرواز از بوشهر به دیگر شهرهای کشور از جمله تبریز، اصفهان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکلات عمران شهری خارج از نوبت در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود، اظهار داشت: توافق‌نامه سه جانبه بین استانداری، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی متولی امر باید به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمران شهری منعقد شود.

وی افزود: از ساخت و ساز در سکونتگاه‌های غیر رسمی باید جلوگیری شده و تخلفات دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نیز باید مشخص و بررسی شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را برای ساماندهی عمران شهری در استان در اختیار دستگاه‌های متولی امر قرار دهند.

حسنوند گفت: توسعه زیرساخت‌های مسکن و راه از ضروریاتی است که باید در استان به آن توجه ویژه شود زیرا وزارتخانه راه و شهرسازی از مهم‌ترین وزارتخانه‌هاست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر نیز در این نشست گفت: سال گذشته 7 میلیون و 100 هزار تن کالا و چهار میلیون مسافر در استان بوشهر حمل و جابجا شد.

حمیدرضا علم تصریح کرد: بوشهر جوان‌ترین ناوگان اتوبوسی در کشور را داراست و هم‌اکنون 111 دستگاه اتوبوس در استان مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: استان بوشهر در زمینه نصب سیستم‌های هوشمند در جاده‌ها در کل کشور پیشتاز است، ضمن اینکه دوربین‌های کنترل تصویری نیز در مرکز مدیریت راه‌های استان فعال است.

علم افزود: در مرکز مدیریت راه‌ها نظارت تصویری بر 12 نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول