اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد

اعزام 2600 زائر حج تمتع از فرودگاه اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از اعزام 2 هزار و 629 زائر سه استان به حج تمتع از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خبر داد.

اعزام 2600 زائر حج تمتع از فرودگاه اصفهان

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: امسال 27 پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان و نیز جمهوری اسلامی هما انجام می‌شود.

وی افزود: پروازی با هواپیماهای عربستان صعودی نداریم و 24 پرواز را شرکت ماهان و سه پرواز را شرکت هواپیمایی هما بر عهده دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: 2 هزار و 629 زائر از استان اصفهان، چهار محال و بختیاری و مرکزی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: 15 پرواز به جده و 12 پرواز به مدینه از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.

قاسم‌زاده گفت: روزانه بین چهار پرواز مستقیم از استان اصفهان صورت می‌گیرد که بخشی از این پروازها مربوط به استان‌های مجاور است.

وی با بیان اینکه هنوز زمان بازگشت این حجاج مشخص نیست، اضافه کرد: نخستین پرواز حج تمتع روز چهارم مهر ماه جاری آغاز و تا 15 همین ماه ادامه و پس از یک ماه بازگشت زائران آغاز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان توصیه کرد با توجه به اینکه حضور بدرقه‌کنندگان در فرودگاه، زمان خروج و تشریفات زائران را با مشکل رو‌به‌رو می‌کند، همراهان زائران به فرودگاه مراجعه نکنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول