اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام گرفت

امحای 900 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: صبح امروز 908 کیلو و 601 گرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی امحاء شد.

امحای 900 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی برگزار شد، 908 کیلو انواع مواد مخدر و 26 هزار و 701 عدد قرص روان‌گردان امحاء شد.

این میزان مواد مخدر که مصارف غیر دارویی داشتند از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر کشف شده‌ است.

در ماه‌های گذشته نیز 97 کیلو و 519 گرم انواع مخدر در این استان منهدم شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی در حاشیه امحای مواد مخدر، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر زمینه‌ساز مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... است.

کریم اکبری مواد مخدر را یک مسئله تهدیدکننده برای جامعه عنوان کرد و افزود: باید در این زمینه پیشگیری‌های لازم انجام گیرد.

وی با تاکید بر آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با عواقب استفاده از مواد، خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر باید از داخل خانه و توسط پدر و مادر شروع شود.

اکبری با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با جنگ نرم در تلاش برای تسخیر قلب و ذهن جوانان ایران هستند که باید در این زمینه آگاهی لازم به جوانان داده شود.

وی اعلام کرد: مبارزه با مواد مخدر گامی است در راستای مبارزه با دشمنان نظام چراکه دشمنان نظام از طریق مواد مخدر وارد قلب جوانان می‌شوند.

اکبری بر لزوم توجه هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی در این زمینه تاکید کرد و گفت: نهادهای فرهنگی باید همگام با نهادهایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند، فعالیت کنند چراکه فرهنگ‌سازی بیشترین تأثیر را در زمینه مبارزه با مواد مخدر می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول