اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس مطرح کرد

هشدار به وزیر نیرو برای انتقال آب کارون

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هشدارهای لازم را برای انتقال آب کارون به وزیر نیرو داده‌ایم و در صورت عدم توجه از اهرم‌های قانونی خود استفاده می‌کنیم.

هشدار به وزیر نیرو برای انتقال آب کارون

سید شکرخداموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی خوزستان دچار کم‌آبی شدید است و مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس دیگر تحمل دیدن کم‌آبی و یا بی‌آبی را برای نوشیدن و کشاورزی ندارند و اهرم‌های قانونی خود را به کار گرفته‌اند.

وی با انتقاد شدید از وزیر نیرو برای اجرای طرح‌های انتقال آب کارون از سرشاخه‌ها افزود: در شرایطی که خوزستان و استان‌های جنوبی به شدت با کمبود آب مواجه هستند چه لزومی دارد که طرح انتقال آب در کشور اجرایی شود و مسئولان باید در این باره پاسخگوی نمایندگان مردم و افکار عمومی باشند.

موسوی تأکید کرد: اهرم‌های قانونی نمایندگان مجلس طرح سئوال و در نهایت، استیضاح وزیر است در صورتی که هشدارهای داده شده به مسئولان امر جدی گرفته نشود و توجهی به آنها و دغدغه‌های مردم خوزستان نشود قطعا وزیر نیرو را استیضاح خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: معیشت مردم خوزستان در گرو کشاورزی است و انتقال آب تنها در زندگی مردم تأثیر دارد بلکه مستقیما معیشت مردم خوزستان و استان‌های جنوبی را نشانه گرفته است و کسی هم پاسخگوی مشکلات پیش آمده نیست.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تأکید کرد: از واقعیت‌ها نباید فرار کرد، مردم خوزستان با بحران آب مواجه هستند و باید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کرد و انتقال آب تنها مشکلات را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول