اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

اجرای طرح‌های انتقال آب روستایی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج با اعلام خبر آغاز اجرای طرح‌های انتقال آب روستایی در آوج گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 5/19 کیلومتر توسعه شبکه لوله‌‌کشی روستایی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

اجرای طرح‌های انتقال آب روستایی در آوج

سیدعبد‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 5/19 کیلومتر شبکه انتقال طر‌ح‌های آبرسانی روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان آوج افزود: همچنین در طول این مدت 3 کیلومتر از روستاهای این شهرستان زیر پوشش خطوط انتقال آب شرب قرار گفته‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در حوزه حفر و تجهیز چاه‌های آبرسانی تصریح کرد: 8 حلقه چاه ویژه آبرسانی در این شهرستان در طول 7 سال گذشته حفر و همچنین احداث شده است.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه اجرای طرح مجتمع آبرسانی بخش‌های خرقان غربی و شرقی نیز در حال انجام است، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها حجم بالایی از مردم روستایی این شهرستان از نعمت تأمین آب شرب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

موسوی ادامه داد: تکمیل فازهای چند گانه حوزه آبرسانی نیز در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

وی ادامه داد: طراحی پروژه‌های آبرسانی شهری نیز از جمله دغدغه‌های مهمی بوده که توسط اداره امور آب و فاضلاب شهرستان آوج به طور مستمر در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه در تأمین آب شرب بر اساس نیاز شهروندان عدم تخصیص اعتبار کافی است که در برخی از ایام سال سبب افت پروژه‌ها می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال جاری حجم لوله‌کشی این شهرستان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های حفر چاه برای تأمین آب شرب مورد نیاز نیز از جمله برنامه‌هایی است که مستلزم اعتبار است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: پروژه‌های متعددی در حوزه‌ آب و فاضلاب در ایام هفته دولت در این شهرستان به مرحله راه‌اندازی رسید.

موسوی خاطرنشان کرد: موفقیت پیشرفت‌های کشاورزی در عرصه‌های مختلف به همت مسئولان بستگی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول