اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز:

پروژه احداث کانال انتقال آب شهرستان البرز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: پروژه احداث کانال انتقال آب به مزارع منطقه جنوبی شهر الوند شهرستان البرز به بهره‌برداری رسید.

پروژه احداث کانال انتقال آب شهرستان البرز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، کوروش کشاورز اظهار کرد: خط انتقال آب به طول یک‌هزار و 500 متر و از نوع کانال ذوزنقه‌ای به ابعاد 50×50 است.

وی ادامه داد: این خط کانال با آبگیری از کانال بالادست و با طی مسیر یک‌هزار و 500 متر، آب مورد نیاز مزارع پایین‌دست را تأمین می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز اضافه کرد: اعتبار این طرح 750 میلیون ریال برآورد شده که از این میزان 112 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و مابقی با مشارکت کشاورزان تأمین می‌شود.

کشاورز با اشاره به کاهش تلفات آب در انهار خاکی بیان کرد: افزایش راندمان انتقال آب به مزارع همچنین رفع مشکل انتقال فاضلاب شهری به مزارع و مشکلات بهداشتی ناشی از آن در مسیر انتقال انهار خاکی از جمله مزایای این طرح است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول