اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش اعتبارات قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد ضروی است

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات ارائه شده به برنامه‌های قرآنی را به نسبت کم دانست و گفت: با توجه ویژه به میزان اعتبارات، کارهای بزرگ‌تری در زمینه موضوعات قرآنی می‌توان انجام داد.

افزایش اعتبارات قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد ضروی است

ابراهیم طاوسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی در دو قسمت استانی و کشوری اجرا می‌شود که برنامه‌های استانی با توجه به نیازهای استان در محدوده زمانی مشخصی صورت گرفته است.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اجرا شده در این مراکز اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های نهضت قرآن‌آموزی با اجرای 100 کلاس در سطح استان و برگزاری 60 محفل انس با قرآن که برای اولین بار در استان برای ورزشکاران و جوانان اجرا شده است را داشته‌ایم.

طاوسیان هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را توانمندسازی آحاد مردم در قرائت صحیح قرآن و نماز ذکر کرد و گفت: محفل انس با قرآن با حضور استاد قاسم مقدمی نفر اول مسابقات جهانی قرآن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی دیگر فعالیت‌های این حوزه را برگزاری تخصصی مفاهیم ویژه بانوان تربیت معلم در موسسه نورالنعیم عنوان کرد و گفت: هدف از برنامه‌های دارالقرآن ارتقاء سطح بینش علمی قرآنی و کسب دوره‌های تخصصی‌تر در سطح بالا برای مدرسین تربیت معلم است.

این مسئول ادامه داد: مدرسین قرآنی تربیت معلم جهت تدریس در سطح یک تا هفت هستند و هر مرکزی نیاز به تربیت مدرسین قرآنی داشته باشد نیرو اعزام می‌کنیم که تاکنون 14 مؤسسه فعال قرآنی در سطح استان و چهار مرکز دیگر در مرحله تأسیس است.

طاوسیان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این مرکز برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم در رشته‌های مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن ویژه کارکنان و دستگاه‌های دولتی بوده که اول آذرماه سال جاری آزمون آن برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اجرایی در مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: از برنامه‌های این فصل قرآن‌آموزی ویژه دانش‌آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن در دهه فجر، برگزاری مسابقات قرآنی نورالهدی پنج، برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه مربیان قرآنی شهرستان‌ها و دوره تخصصی قرآن کریم ویژه روحانیون است.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از برنامه‌های قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبارات ارائه شده به برنامه‌های قرآنی را به نسبت کم دانست و اذعان داشت: با توجه ویژه مسئولان ارشد استانی به میزان اعتبارات کارهای بزرگ‌تری در زمینه موضوعات قرآنی می‌توان انجام داد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول