اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده صورت می‌پذیرد

پذیرش دانشجوی ارشد در دانشکده علوم قرآنی ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از سال آینده در این دانشکده خبر داد.

پذیرش دانشجوی ارشد در دانشکده علوم قرآنی ملایر

حجت‌الاسلام محمد اکبری در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی ملایر وابسته و زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه است، اظهار داشت: امسال در دانشکده علوم قرآنی ملایر پذیرش دانشجو نداشته‌ایم و این امر به خاطر تحولات زیرساختی در دانشگاه‌های علوم قرآنی در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه رایزنی‌‌های زیادی در پیوستن دانشگاه علوم قرآنی به وزارت علوم انجام گرفته است، گفت: در این راستا با توجه به اینکه دانشگاه علوم قرآنی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه است بودجه‌ اختصاص‌یافته به این دانشگاه‌ها کم بوده و جوابگوی نیاز دانشگاه نیست.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر افزود: در این راستا الحاق این دانشگاه به وزارت علوم ابلاغ شده اما هنوز اجرایی نشده است و در این راستا رایزنی‌ها ادامه دارد.

وی گفت: بودجه‌های این دانشگاه بسیار کم بوده و اعتبارات دولتی بسیار اندک و در حد استاندارد دانشگاه نیست و امیدواریم با تصویب الحاق دانشگاه علوم قرآنی به وزارت علوم، مشکلات دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی که سرمایه معنوی در جامعه هستند رفع شود.

اکبری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 130 دانشجو در دانشکده علوم قرآنی شهرستان ملایر مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: این دانشجویان در دو رشته علوم قرآن و تفسیر قرآن تحصیل می‌کنند.

وی از پذیرش دانشجوی ارشد از سال آینده در دانشکده علوم قرآنی ملایر خبر داد و گفت: در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و این امر برای گرفتن مجوز به وزارت علوم ابلاغ شده که امیدواریم بتوانیم از سال آینده در دو رشته علوم قرآنی و تفسیر قرآن پذیرش دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول