اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان‌رضوی:

تربیت حافظان قرآنی، رویکرد اصلی معاونت صدای خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: معاون صدای استان خراسان‌رضوی گفت: ترویج معارف اهل بیت و آموزه‌ها و تربیت حافظان قرآنی مهم‌ترین رویکرد بخش صدای صداوسیمای خراسان‌رضوی است.

تربیت حافظان قرآنی، رویکرد اصلی معاونت صدای خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد آصفی یزدی عصر امروز در نشست خبری برنامه رادیویی آموزش غیرحضوری حفظ قرآن کریم در محل صداوسیمای خراسان‌رضوی اظهار کرد: مجاورت در کنار مضجع شریف امام‌رضا(ع) و حضور علما و اساتید مطرح دینی در مشهد، مبین اهمیت و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای اشاعه فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: سال گذشته بخش صدای استانی خراسان‌رضوی بیشترین تعامل را با ارگان‌ها و ادارات در این‌باره داشت که اداره کل اوقاف خراسان‌رضوی در راس مشارکت‌کنندگان این حوزه بوده است.

آصفی در ارتباط با برنامه "گامی به سوی نور" گفت: این برنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی در رادیوی استانی خراسان‌رضوی کلید خورده و در این زمینه از وجود کارشناسان و نخبگان دینی بهره گرفته است.

وی تصریح کرد: این برنامه بیشترین تمرکز خود را بر روی جوانان گذاشته و با توجه به دامنه وسیع شبکه استانی خراسان‌رضوی آمارها، حاکی از استقبال خوب مردم مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی است.

معاون صدای صداوسیمای خراسان‌رضوی با اشاره به آمار برنامه‌های پخش شده از سوی  معاونت صدای صداوسیمای خراسان‌رضوی  گفت: سال گذشته 43 هزار و 205 دقیقه برنامه قرآنی داشته‌ایم و  براسا س پیش‌بینی در سال 91 با 10هزار دقیقه افزایش به 53 هزار و 410 دقیقه می‌رسد.

آصفی اظهار داشت: هر روز صبح توسط صدای استان ترتیل قرآن کریم، تفسیر آن توسط آیت‌الله علم‌الهدی، پخش آیت‌الکرسی و برنامه‌های اذان و نماز بخشی از فعالیت‌های پیوسته صدای استان خراسان‌رضوی در عرصه تبیین مفاهیم قرآنی است.

وی در پایان خواستار تعامل کارشناسان و نخبگان دینی برای افزایش کیفیت این برنامه شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول