اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

یک تن مواد مخدر در امیدیه منهدم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه گفت: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، میزان یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شده در منطقه منهدم می‌شود.

یک تن مواد مخدر در امیدیه منهدم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه حسین لامی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این نیروهای پرتلاش و جان بر کفی که در جای جای ایران اسلامی مشغول برقراری نظم و امنیت بوده، نیروی انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: این ارگان مردمی و انتظامی، به حق شایسته تقدیر بوده و شهروندان باید با آنها تعامل و همکاری بیشتری برقرار کنند تا رسالت خطیر امنیت هر چه بهتر اجرایی شود.

فرماندار امیدیه با اشاره به برخی از فعالیت‌های نیروی انتظامی بیان کرد: توجه به مقوله فرهنگ و حجاب در جامعه، برقراری نظم و امینت و خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان که همه این وظایف در نیروی انتظامی را تحت شعاع قرار داده است.

وی ادامه داد: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی و با هماهنگی‌های صورت گرفته، در نظر داریم میزان یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شده در منطقه را منهدم کنیم.

لامی‌زاده با بیان اینکه این مراسم با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار می‌شود، گفت: نیروی انتظامی این شهرستان همواره در راستای برخورد با قانون شکنان برخورد کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول