اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرضا:

5 باند بزرگ توزیع مواد مخدر در شهرضا منهدم شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرضا گفت: در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه مبارزه با توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان انجام گرفته و در این زمنیه پنج باند بزرگ توزیع مواد منهدم شده است.

5 باند بزرگ توزیع مواد مخدر در شهرضا منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید امیرخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: رسانه‌ها به همان شکلی که در دوران دفاع مقدس پیام آور رشادت‌ها و دستاوردهای رزمندگان بودند در حال حاضر نیز باید در راستای تبیین اهداف، وظایف و دستاوردهای نیروی انتظامی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروی انتظامی در راستای انجام بیش از 120 وظیفه فعالیت می‌کند و اطلاع‌رسانی مداوم در این حوزه می‌تواند زمینه مشارکت بیش از گذشته مردم را در حوزه‌های مختلف انتظامی و امنیتی در پی داشته باشد.

فرمانده ‌‌انتظامی شهرستان شهرضا با تشریح برنامه‌های ستاد نیروی انتظامی شهرستان شهرضا در هفته نیروی انتظامی گفت: توزیع لوح‌های فشرده در بین اقشار مختلف مردم، بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی شهرستان،افتتاح فروشگاه اقلام مصرفی کارمندان ناجا در شهرضا، تقدیر از شهروندان نمونه و قانون‌مدار، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش همیاران پلیس، تقدیر از خانواده کارمندان ناجا، برگزاری رژه خودرویی پلیس در شهرضا، دیدار با مردم و مسئولان در نماز جمعه و غبارروبی از گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس جزو مهم‌ترین برنامه‌های ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرضا در این هفته است.

وی با تشریح میزان جرایم در سطح شهرضا ادامه داد: بیشترین تماس‌های مردمی با پلیس 110 پیرامون مزاحمت‌هایی است که به اشکال مختلف در طول شبانه روز در سطح شهر انجام می‌گیرد و پلیس براساس وظیفه خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه وقوع جرم حاضر می‌شوند.

امیرخانی با اشاره به لزوم احداث کلانتری 12 شهرضا افزود: با توجه به گستردگی مناطق شهری و ترافیک سنگین طی برخی از ساعات شبانه‌روز مقرر شده است که در آینده نزدیک زمینه احداث کلانتری جدید شهرضا مهیا شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه مبارزه با توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان شهرضا انجام گرفته و در این زمنیه پنج باند بزرگ توزیع مواد منهدم شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول