اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتقاد سردار آسودی از برخی عملکردها مطرح شد

وجود شائبه کمک به معاندان فرهنگی/ اکران 13 فیلم در جشنواره فجر با موضوع خیانت زن و شوهر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه در انتقاد از برخی عملکردها گفت: شائبه کمک به جریان معاند فرهنگی در کشور وجود دارد و اکران 13 اثر در جشنواره فیلم «فجر» با موضوع خیانت زن و شوهر جای تأمل دارد.

وجود شائبه کمک به معاندان فرهنگی/ اکران 13 فیلم در جشنواره فجر با موضوع خیانت زن و شوهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی ‌در حاشیه نشستی با علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان و در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: هم‏اکنون 125 شبکه فارسی‏زبان در نقاط مختلف جهان فعال شده‏اند و ضدّ انقلاب اسلامی و نظام ما در حال کار و برنامه‏ریزی هستند.

وی تصریح کرد: باید دانست که تنها سه شبکه فارسی‏زبان در سال 1373 علیه کشورمان فعالیت می‏کرد و آن هم عمدتاً متعلق به منافقان و سلطنت‏طلب‏ها بود و می‏توانستیم به خوبی برای مقابله با هجمه‏های آنها برنامه‏ریزی داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این شبکه‏ها از سوی استکبار حمایت می‏شد تا علیه انقلاب اسلامی به فعالیت بپردازد.

آسودی در توضیح بیشتر این مسئله گفت: این اقدامات در حالی در سال‏های اخیر شدت گرفته که هم‏اکنون و بر اساس آمارهای سال 91 مشخص می‏شود که 125 شبکه فارسی‏زبان علیه مردم کشورمان و به خصوص فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: این شبکه‏ها با برنامه‏های ضدّ فرهنگی خود قصد دارند تا به هویت و فرهنگ انقلاب اسلامی و آموزه‏های دینی و مذهبی ایرانیان ضربه بزنند و ماهیت ملت ایران را مورد تهاجم قرار دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکمیل این بحث اظهار داشت: از مجموع شبکه‏های فارسی‏زبان، 13 شبکه در قالب نمایش فیلم و سریال مستهجن کار می‏کنند تا از این طریق، جوانان و نوجوانان و در مرحله بعد خانواده‏ها را به صورت مستقیم هدف حملات فرهنگی و جنگ نرم خود قرار دهند.

آسودی انتقادی هم به برخی نهادها داشت و گفت: متأسفانه در برهه کنونی در برخی موارد شاهد آن هستیم که نه تنها در داخل کشورمان برای مقابله با این تهاجم گسترده کار خاصی صورت نمی‏گیرد، بلکه شائبه کمک به جریان معاند فرهنگی نیز به نظر می‏رسد.

وی افزود: همه اقدامات دشمن در حالی علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران صورت می‏گیرد که در مقابل این تهاجم فرهنگی جدی، اقدام مؤثری از سوی مسئولان امر انجام نمی‎شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین باب به بیان مثالی پرداخت و به طور اجمالی گفت: در جشنواره فیلم «فجر» که مهم‏ترین رخداد فرهنگی در این حوزه است، از مجموع فیلم‏های حاضر در بخش مسابقه آن دیدیم که 13 فیلم با موضوع خیانت زن و شوهر وجود داشت.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول