اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه معارف دانشگاه رودهن:

استادان دانشگاه به مقابله با جنگ نرم دشمن توجه کنند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاکید کرد: استادان دانشگاه به ویژه در برهه کنونی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن توجه داشته باشند.

استادان دانشگاه به مقابله با جنگ نرم دشمن توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده صبح امروز در جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه رودهن در سالن کنفرانس ساختمان اداری این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: رسالت اساتید گروه معارف در برهه کنونی و جامعه امروزی بسیار خطیر بوده و پرداختن به این وظایف کار ساده‏ای نیست.

وی تصریح کرد: تجدید پیمان اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با شهدای هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت این هفته انجام شد، روحیه و فرهنگ ایمان، شهادت، پایداری و پایمردی را زنده می‏کند.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دفاع مقدس و نیز فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، به بیان مطالبی پیرامون اهمیت دروس گروه معارف و نقش اساتید در شکل‏دهی شخصیت اخلاقی و مذهبی دانشجویان پرداخت.

احمدزاده یادآور شد: گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصمیماتی کوتاه مدت و بلندمدت را برای ارتقای علمی استادان و افزایش کیفیت ارائه دروس اتخاذ کرده است که نیل به این هدف‏های طراحی شده، همکاری خوب و نزدیک اساتید را می‏طلبد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول