اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تأمین 95 درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از تامین 95 درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی خبر داد.

تأمین 95 درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان پیش از ظهر امروز همایش فرهنگ و مدیریت جهادکشاورزی با رویکرد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر لزوم تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در بین پرسنل سازمان و بهره‌برداران بخش تاکید کرد.

وی خدمات این سازمان در تأمین امنیت غذایی و خودکفایی بسیاری از محصولات کشاورزی را مهم عنوان کرد و افزود: اگر این خودکفایی نبود، امروز با توجه به تحریم‌ها، شرایط سختی به کشور ما تحمیل می‌شد.

محمدیان با اشاره به تأمین 95 درصد نیاز غذایی کشور از تولیدات داخلی، بر تقویت فرهنگ جهادی در عرصه کشاورزی تأکید کرد و ادامه داد: جهاد سازندگی در اوایل پیروزی انقلاب در زمینه توسعه و عمران روستایی تحول اساسی ایجاد کرد و در جریان جنگ تحمیلی نیز در راستای پشتیبانی و مهندسی جنگ و سنگرسازی خدمات زیادی ارائه داد و هم‌اکنون نیز در سنگر تامین امنیت غذایی مردم تلاش می‌کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی ‌آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی جز با فرهنگ جهادی نمی‌توان به آسیب‌دیدگان این منطقه امدادرسانی کرد، افزود: امیدوارم از طریق فرهنگ جهادی بتوانیم شرایط اقتصاد رقابتی حاکم بر اقتصاد کشورمان را به درستی سپری کنیم.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول