اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان ‌رضوی خبر داد

تولید پودر اثربرداری برای نخستین‌ بار در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان ‌رضوی گفت: برای نخستین‌بار پودر اثربرداری را در خراسان‌رضوی تولید کرده‌ایم و به سایر استان‌ها نیز ارسال کرده‌ایم.

تولید پودر اثربرداری برای نخستین‌ بار در مشهد

حسین بیدمشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شهروندان تحصیلکرده و کارشناسان در جامعه به عنوان افراد موثر در همه سازمان‌ها و ارگان‌های حقوقی و قضایی نقش بسزایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در پیشگیری از وقوع جرم بیشتر ارگان‌ها و سازمان‌ها موثر هستند، ادامه داد: سازمان‌ها باید در راستای کمک به پلیس و آگاهی، همکاری موثرتری با ما داشته باشند و براساس قانون این از وظایف آنها به شمار می‌آید.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: با وجود جرائمی که در کشور وجود دارد، در بحث امنیت رتبه خوبی در بین کشورهای دنیا دارا هستیم.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: برخی ارگان‌ها به سبب عدم آگاهی به نوعی بسترساز و تسهیل کننده برخی جرائم در جامعه هستند.

وی با بیان این‌که تمام بخش‌های پلیس با عناوین مختلف به دنبال برقراری امنیت و آرامش فردی و عمومی در سطح جامعه هستند، گفت: بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که با وجود جرایم صورت گرفته در کشور، نسبت به کشورهای همجوار، وضعیت امنیتی خوبی داریم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌ رضوی تصریح کرد: در حوزه کشف جرائم اقتصادی با استفاده از ابزار علمی و تکنولوژی توانمندی‌هایی را کسب کردیم که به سرعت می‌توان آنها را تشخیص داد.

بیدمشکی اضافه کرد: ارتباط مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه‌ها باید با پلیس بیشتر شود و ارتباطی کاربردی و حمایتی از پلیس از سوی آنان به وجود آید.

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار پودر اثربرداری را در خراسان‌رضوی تولید کردیم که در حال حاضربه تمامی استان‌ها در سراسر کشور ارسال می‌شود و از این تکنولوژی به خوبی استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: پلیس آگاهی کشف علمی جرائم را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داده و از طریق علمی و پژوهشی به کشف جرائم می‌پردازد.

بیدمشکی افزود: ارتقاء امنیت عمومی از اهداف نیروی انتظامی در تمامی بخش‌ها است و از طریق مراکز علمی و پژوهشی می‌توان آسانتر به این هدف دست یافت.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول