اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

‌جریان فتنه با استراتژی "حمله نظامی آمریکا" به دنبال ناامید کردن مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت:‌‌ جریان فتنه با استراتژی "حمله نظامی آمریکا" به دنبال ناامید کردن مردم است.

‌جریان فتنه با استراتژی "حمله نظامی آمریکا" به دنبال ناامید کردن مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار محمد غفاری صبح امروز در مراسم گرامی‌ داشت یوم‌الله 9 دی در مسجد جامع نیشابور، اظهار داشت: نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در عمق دفاعی کشور نشان از توانمندی نظامی ایران دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: هواپیمای رادارگریز آمریکا را با کمترین آسیب در منطقه درونه بردسکن به زمین نشاندیم.
وی تصریح کرد: توانمندی نیروهای‌مان به قدری بود که حتی به‌خاطر اینکه در تریلی بار شود، برخی قطعات آن را جدا و به تهران منتقل کردیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه آمریکا 6 هزار و 500 هواپیمای بی‌سرنشین دارد، فن‌آوری RQ170 را منحصر به فرد دانست.
وی با یادآوری اینکه توانایی این هواپیما به‌ قدری بود که عملیات کشتن بن‌لادن، رهبر القاعده در پاکستان را به‌ صورت زنده برای اوباما و دیگر مسئولان آمریکا پخش می‌کرد، خاطرنشان کرد: استقرار این هواپیماهای رادارگریز در افغانستان برای جاسوسی از ایران و پاکستان است؛ چرا که جز رادارهای ناتو در این کشور دیگر راداری نیست.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی، یکی از استراتژی‌های جریان فتنه درباره انتخابات مجلس نهم را نزدیک جلوه دادن حمله نظامی آمریکا به ایران دانست تا مردم از بهبود زندگی خود ناامید شوند.
غفاری تاکید کرد: این در حالی است که قدرت ما در وضعیتی است که آمریکا نمی‌تواند به ایران، چپ نگاه بکند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول