اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

تهدید حمله نظامی استکبار جهانی به ‌ایران ‌مضحک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تهدید حمله نظامی استکبار جهانی به کشور ایران را مضحک خواند و گفت: ‌تبلیغات دشمن نمی‌تواند هیچگاه کارگر باشد.

تهدید حمله نظامی استکبار جهانی به ‌ایران ‌مضحک است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدعلی طاهری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن عید غدیر در جمع پاسداران ولایت که در نمازخانه سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر غدیر خم نبود پیغام خداوند از طریق دین ما هیچگاه به دست ما نمی‌رسید و چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند و معلوم نبود که ما به کدام دین زندگی می‌کردیم.
وی به اهمیت جایگاه امامت و ولایت پرداخت و تصریح کرد: امامت هیچگاه به دست انسان گنهکار نمی‌رسد و کسی که می‌خواهد امام مردم شود باید از گناه و معصیت دور باشد تا رهبری مردم را بر‌عهده بگیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر در هر عصری مردم با امام زمان خود بر عهدشان پایبند باشند خداوند وعده هایش را آنگونه که در کتاب قرآن آورده عمل می کند تا مومنین بر دنیا حاکم شوند و زمین در اختیار بندگان صاح خدا باشد و شرطش این است که مردم به عهد خود وفادار باشند و آن عهد چیزی جز امامت نیست.
وی استکبارستیزی و مردمی بودن را از ویژگی‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: هراس دشمنان از این است که گستره پیام انقلاب محدود به ایران نمی‌شود و کل جهان را در برگرفته حتی کشورهایی که در سیطره آمریکا بوده نیز تحت نفوذ انقلاب اسلامی قرار گرفته است که این اثرات تاثیرگذار اکنون در دنیا مشهود می‌باشد.
حجت‌الاسلام طاهری از سازمان حقوق بشر به عنوان یک ابزار در دست اسرائیل و آژانس هسته‌ای نام برد و بیان داشت: اسرائیل دارای کلاهک هسته‌ای است و می‌گوید من با این فناوری کاری ندارم و کشور ما نیز بارها اعلام کرده که سلاح هسته‌ای نداریم چون احساس نیاز نمی‌کنیم و اعتقادات مان نیز اجازه نمی‌دهد، البته آنها در بازرسی‌هایی که از ایران داشتند چیزی عایدشان نشده و همه اینها نشان می‌دهد که آنها از پیشرفت نظام اسلامی در رعب و وحشت هستند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تهدید حمله نظامی استکبار جهانی به کشور ایران را مضحک خواند و یادآور شد: آن روزی که ایران یک نظام نوپا بود و ارتش بهم ریخته داشت حتی سپاه نیز شکل نگرفته بود و بسیج هم نوپا بود، جنگ تمام دنیا علیه این ملت برپاشد و هشت سال تمام قدرت شان را به کار گرفتند اما نتوانستند ایران را فتح کنند حال که امروز کشور ما به این حد از اقتدار و قدرت نفوذ در دنیا رسیده لذا تبلیغات دشمن نمی‌تواند هیچگاه کارگر باشد.
وی اظهار داشت: دشمنان نمی‌توانند با تبلیغات سوء واقعیت‌های این نظام را بپوشانند و اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا جا بیندازند چرا که آن زمان گذشت و امروز که قدرت نظامی ما، اسرائیل را به لرزه درآورده و آمریکا هم از این کشور مقتدر می‌ترسد آنوقت ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند که این خیالات پوشالی هیچگاه راه به جایی نخواهد برد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول