اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بوشهر:

تجمع ولایت‌مداران برای آمریکا از حمله نظامی خطرناک‌تر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: تجمع نیروهای ولایت‌مدار و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف برای آمریکا از هر حمله نظامی خطرناک‌تر است زیرا آن‌ها برای تجمع چند نفر به نفع خود سرمایه‌های زیادی هزینه می‌کنند.

تجمع ولایت‌مداران برای آمریکا از حمله نظامی خطرناک‌تر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری شنبه‌شب در شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهر اظهار داشت: سپاه و روحانیت به عنوان ارکان و پایه‌های محکم ولایت فقیه در کنار هم می‌توانند در پیشرفت مسائل فرهنگی، مقاومت و دفاع، اقتصادی، سیاسی و ... موثر واقع شوند.
وی امر به معروف و نهی از منکر و طرح صالحین را از طرح‌های مهم ذکر کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر و طرح صالحین به نحوی مسجد محور بوده و روحانیت، سپاه و نهادهای فرهنگی باید همگام با این دو حرکت مهم گام بردارند.
صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرد: نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تلقی اشتباه داشته باشیم که آن ترمزی برای حرکت نکردن است بلکه باید آن را حرکتی هدایت کننده و شتاب دهنده به سوی رشد و تعالی بدانیم.
وی بیان کرد: سراسر زندگی انسان امر به معروف و نهی از منکر است زیرا اگر این سنت حسنه رعایت نشود زندگی مردم و فعالیت‌های جامعه انسانی پر از اشتباه می‌شود به همین خاطر این فریضه از واجباتی است که خداوند متعال آن را به عنوان هدیه گران‌بها برای پیشرفت و هدایت و رشد بشریت آن را به همگان ارزانی داشته است.
امام جمعه بوشهر وجود سپاه را در همه عرصه‌ها ضروری ارزیابی کرد و گفت: تا سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف حضور فعال نداشته باشند کارها و فعالیت‌های اساسی جامعه به خوبی انجام نخواهد شد.
وی افزود: حضور سپاه و روحانیت در صحنه‌های امر به معروف و نهی از منکر سبب تکثیر امر به معروف و کاهش نهی از منکر می‌شود.
صفایی‌بوشهری اضافه کرد: کوچک سازی حوزه کاری امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در اجرا کردن آن و نظارت صحیح بر آن کمک شایانی کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بخشی از سخنان خود به طرح صالحین اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح صالحین در سطح استان بوشهر کارهای موفقی صورت گرفته و با محور قرار دادن مساجد در این امر می‌تواند بر موفقیت آن بیفزاید.
وی با تاکید بر تسریع در برنامه‌های طرح صالحین سپاه خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از پنج استان اول در راه‌اندازی و اجرایی کردن طرح صالحین است ولی هنوز جا دارد که نیروهای فرهنگی در پیشرفت این طرح تلاش و جدیت بیشتری نشان دهند.
امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تجمع نیروهای ولایت‌مدار و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف برای آمریکا از هر حمله نظامی خطرناک‌تر است زیرا آن‌ها برای تجمع چند نفر به نفع خود سرمایه‌های زیادی هزینه می‌کنند.
وی با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از سپاه و بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه لشکر امام علی (ع) هستند و این عنایت خداوند متعال به نظام، انقلاب و مردم ایران کرده به همین خاطر حمایت از سپاه بر همگان واجب است.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان بوشهر امر به معروف و نهی از منکر را دو پدیده اساسی و مورد نیاز جامعه دانست و گفت: اگر شورای امر به معروف و نهی از منکر در بخش‌های مختلف شهر راه‌اندازی شود ارزشمند بوده و ثمره و بازخورد آن را می‌توان در آینده جامعه به خوبی مشاهده کرد.
سرهنگ یدالله مرادی افزود: طرح صالحین با ایجاد فضاهای معنوی نیروهای کارآمد و متعهد مورد نیاز آینده انقلاب و نظام را تأمین خواهد کرد.
مرادی اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده ولی در این مسیر که با دشمنان زیادی روبروست نیاز به کمک و مساعدت بیشتری از نهادهای مختلف است.
وی در پایان گفت: امیدواریم که تقویت، رشد و گسترش شجره طیبه صالحین در همه اقشار بسیج سبب شود که خروجی این طرح بزرگ به نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف کمک کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول