اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک:

دشمن حمله را از نظامی به فرهنگی تغییر داده است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: دشمن حمله را از نظامی به فرهنگی تغییر داده است و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

دشمن حمله را از نظامی به فرهنگی تغییر داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد صیانت شهرستان اندیمشک اظهار داشت: رفع ریشه‌ای ناهنجاری‌های فرهنگی به ویژه در بحث حجاب و عفاف که امروزه جامعه ما را با خود درگیر کرده، نشان از حضور دشمن دارد.
وی گفت: دشمن از طریق هجمه فرهنگی به مقابله با ما پرداخته و بایستی مقاومت و مقابله ما نیز فرهنگی باشد و این کار اساسی را باید از دوران کودکی و در آموزش و پرورش و به دنبال آن خانواده شروع کرد.
علی‌پور تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا با هجمه فرهنگی بر ارزش‌های والای اسلامی ضربه وارد کند و در این باره باید هوشیار باشیم.
این مقام مسئول افزود: کشورهای غربی و دشمنان اسلام این تفکر را القا می‌کنند که حجاب مانع از پیشرفت زنان است اما ما شاهد حضور و موفقیت زنان با حجاب در عرصه‌های مختلف هستیم و حجاب هیچ مانعی برای آنها ندارد.
وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی عفاف جلوتر از حجاب قرار دارد، خاطرنشان کرد: در آموزه‌های دین اسلام، عفاف جلوتر از حجاب عنوان شده است.
رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند با ایران به جنگ بپردازد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا از راه فرهنگی با ایران به جنگ بپردازد زیرا در میدان جنگ نظامی زمین‌گیر خواهد شد.
علی‌پور تاکید کرد: عفت عمومی نکته بسیار مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم زیرا سلامت خانواده و آرامش جامعه را به دنبال دارد.
انتهای پیام/آ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول