اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حزب موتلفه ورامین:

تهدیدات غرب به حمله نظامی احمقانه است

خبرگزاری فارس: عضو حزب موتلفه اسلامی ورامین با اشاره به تهدیدات غرب به ویژه سارکوزی به حمله نظامی به ایران در آستانه هفته دفاع مقدس آن را احمقانه خواند.

تهدیدات غرب به حمله نظامی احمقانه است
فتح‌الله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران قدرت امروز کشور را بسیار بیشتر از دهه ۶۰ دانست و گفت: پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی در حدی است که در بسیاری از موارد به جرات می‌توان کشور را جزو 10 کشور قدرتمند دنیا دانست.
عضو حزب موتلفه اسلامی شهرستان ورامین افزود: غرب در دهه ۶۰ با تحریک رژیم بعث عراق صدام را وادار به حمله به انقلاب نوپای اسلامی کرد، در آن زمان در بسیاری از تجهیزات نظامی عملا دارایی‌های کشور صفر بود، به عنوان مثال فرماندهان نیروی هوایی کشور در همان روزهای ابتدایی جنگ به امام (ره) گزارش دادند حداکثر تا یک ماه توان دفاع برابر حملات عراق را دارند.
وی عنوان کرد: آنها می‌گفتند پس از یک ماه ایران حتی توان به پرواز در آوردن یک هواپیما را نیز ندارد اما امام (ره) دستور دادند باید با تمام توان جنگید و پای عقب نگذاشت و همه دیدیم در هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنه‌های جنگ حرف اول و آخر را رزمندگان جان بر کف ایران می‌زدند.
عضو ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین تصریح کرد: از عمده‌ترین عوامل موفقیت در جنگ اعتقاد قلبی به اسلام، ولایت فقیه و پایداری بر اصول و اهداف بود، رزمندگان ما در جبهه بدون هیچ وحشتی از کشور و انقلاب دفاع می‌کردند چرا که پیروزی اصلی را شهادت در راه خدا می‌دانستند.
این فرزند شهید خاطرنشان کرد: بسیاری از رزمندگان ما با رها کردن تعلقات دنیوی خود و غسل شهادت در جبهه حضور می‌یافتند و می‌رفتند تا شهید شوند و این تفکر آنچنان قدرتی از خود نشان دادند که تمام معادلات نظامی موجود در دنیا را به خضوع واداشتند.
وی خاطرنشان کرد: پس از دفاع هشت ساله مقدس که صحنه قدرت نمایی دفاع عقیدتی‌ ـ نظامی در برابر هجوم سرمایه‌داری _ تجهیزاتی بود می‌توان به جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی اشاره کرد که در آن خفت و ضعف صهیونیست‌ها که دارای یکی از پنج ارتش قدرتمند دنیا هستند برابر عده‌ای قلیل اما با انگیزه و اعتقاد از رزمندگان ثابت نمود آنچه در ۸ سال جنگ تحمیلی در ایران رخ داده یک حادثه نبوده است.
عضو موتلفه اسلامی ادامه داد: حال جالب اینجاست که در سالروز تجاوز ننگین غلام حلقه به گوش غرب به کشور ما سارکوزی گویی از تاریخ به طور کلی نا آگاه است و گویی اطلاعاتش از بچه‌های دبستانی ایرانی در مورد ۸ سال نبرد قدرتمندانه رزمندگان کشورمان کمتر است و گویی فریاد «جانم فدای رهبر» بچه‌های بسیجی را نمی‌شنود، گویی رزمایش‌های گوناگون و مانور قدرت ایران اسلامی را نمی‌بیند و گویی گمان می‌کند حمله به ایران مانند سرکوب مردم بی‌پناه فرانسه در خیابان‌های پاریس ساده است که ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند.
فرجی خطاب به سردمداران غربی گفت: تهدید شما به حمله نظامی در آستانه هفته دفاع مقدس احمقانه و نابخردانه است، بدانید اگر این تهدیدات احمقانه شما عملی شود دیگر هیچ نقطه‌ای در جهان برای شما امنیت ندارد، وجب به وجب خاک فرانسه و دیگر کشورهای غربی در تیررس موشکهای دوربرد ایران اسلامی است.
عضو حزب موتلفه اسلامی شهرستان ورامین در پایان اینگونه تهدیدات را تبلیغاتی و در راستای انحراف اذهان عمومی غرب از مشکلات موجود اقتصادی دانست و عنوان کرد: اغلب این تهدیدات بی‌اساس و تبلیغاتی است، آنها می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند خلیج فارس را به گورستان غربی‌ها تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول