اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

مردم‌یاری بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مردم‌داری و مردم‌یاری بهترین راه مقاومت با جنگ نرم دشمن است.

مردم‌یاری بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حمید حاذق نیکرو ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور اظهار کرد: شرایط حاکم کشور در 33 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آبستن حوادث تلخ و شیرین بوده و همواره دارای فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره از آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمده است، افزود: ایران اسلامی با همت و تلاش نخبگان و رهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب توانسته است قله‌های رفیع علمی را بپیماید.

وی دستیابی به موفقیت‌ها در حوزه هسته‌ای، نانو و هوا فضا را از افتخارات ملت ایران ذکر کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه و عدالت‌طلب تبدیل شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و مردمی ایران توانست با رهبری امام راحل ظلم و دیکتاتوری را از کشور اسلامی پاکسازی کند و همچنان این مقاومت و ایثار در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان نظام و اسلام ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی با یک جنگ سه بعدی مواجه شده است، افزود: یکی از این ابعاد، جنگ نرم و روانی دشمن است که تلاش دارد با هجمه‌های شدید و  تجهیز تمام امکانات خود فرهنگ اسلامی ملت ایران را مورد هجمه قرار دهد.

وی ابعاد دیگر جنگ دشمن علیه ملت ایران اسلامی را جنگ امنیتی و نظامی عنوان کرد و گفت: در این زمینه دشمنان قسم خورده نظام و ملت ایران با آوردن ناوهای جنگی در منطقه، اقدام‌های شدید جاسوسی و تهدیدهای مختلف در عرصه نظامی سعی دارد نوعی ترس و واهمه در ملت ایران ایجاد کند که این آرزوی خود را به گور می‌برد.

حاذق‌نیکرو آخرین بعد جنگ دشمن علیه ملت ایران را جنگ اقتصادی دانست و افزود: دشمن تلاش دارد با برنامه‌ریزی انجام شده دولت خدمتگزار در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و طرح تحول اقتصادی در کشور از این فرصت در راستای ایجاد جنگ روانی و اقتصادی استفاده کند که با مقاومت ملت و درایت رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود.

وی تحریم‌های اقتصادی استکبار علیه ملت ایران را نوعی خودزنی دانست و ابراز کرد: این توطئه‌ها علیه نظام و ملت ایران که موجب مشقت‌ها و سختی‌های جزئی ملت ایران مى‌شود با اتحاد و مقاومت نیز خنثی خواهد شد.

این مسئول بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن را مردم‌داری و مردم‌یاری دانست و خاطرنشان کرد: محور اصلی در حوزه فرهنگی تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ملی مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی است که با تمام وجود مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خواهیم بود.

وی شهرستان آستارا را دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگی دانست و یادآور شد: باید با همت و همکاری مردم و مسئولان از فرصت‌های موجود در حوزه فرهنگی در شهرستان استفاده کنیم.

حاذق‌نیکرو یکی از برنامه‌های جامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را توجه ویژه به شهرستان‌ها در راستای عمق‌بخشی به ترویج فرهنگ اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پروژه سالن آمفی تئاتر آستارا گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام استان تکمیل پروژه آمفی تئاتر آستارا است که امیدواریم با همت و همکاری مسئولان این شهرستان و استان بتوانیم این پروژه را نیز به اتمام برسانیم.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور ابراهیم مسئلتی رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول