اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

پخش مستند احکام حجاب در اتوبوس‌های برون‌شهری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: برای اطلاع‌رسانی و گسترش احکام شرعی حجاب مستند احکام حجاب تهیه و میان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری جاده‌ای برای پخش از سیستم ویدیویی اتوبوس‌های برون‌شهری توزیع شده است.

پخش مستند احکام حجاب در اتوبوس‌های برون‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، مسعود جمیلی‌کرمانی اظهار داشت: برای مقابله با فرآیند بدحجابی موضوع عفاف و حجاب در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و فعالیت‌های متعددی در راستای فرهنگ‌سازی و اهمیت موضوع حجاب در سطح اداره کل به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: شورای مذهبی اداره کل متشکل از اعضای کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و ستاد اقامه نماز با جدیت اقدامات متعددی را در راستای دانش‌افزایی، اطلاع‌رسانی و گسترش احکام شرعی حجاب به عمل آورده است.

جمیلی‌کرمانی خاطرنشان کرد: در همین راستا فیلم مستند احکام حجاب تهیه و میان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری جاده‌ای برای پخش از سیستم ویدیویی اتوبوس‌های برون‌شهری برای مسافران و همچنین برای استفاده کارکنان اداره کل و خانواده آنها توزیع شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: منشور عفاف و حجاب نیز در هفت بند تنظیم و به صورت بنر در محل اداره کل و دفاتر شرکت‌های مسافربری نصب شد تا در راستای رعایت حجاب اسلامی این واجب الهی اقدامی مؤثر به عمل آید.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول