اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالرضا:

دشمن به دنبال روی کار آمدن مجلس چالش‌گرا است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: دشمن به دنبال روی کار آمدن مجلس چالش‌گرا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران است.

دشمن به دنبال روی کار آمدن مجلس چالش‌گرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی مزگی‌نژاد در نشست سیاسی با اعضای شورای کانون‌های تخصصی بسیج شهرستان فردوس اظهار داشت: منافع دشمن پس از 13 آبان 58 و اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در کشور جمع و دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی آغاز شد.

وی گفت: اگر چه دشمن تاکنون از هیچ توطئه و تهدیدی علیه ایران فروگذاری نکرده ولی این تهدیدها ایران اسلامی را روز به روز پخته‌تر و موفق‌تر کرده است.

مزگی‌نژاد افزود: حرکت‌های امروز خاورمیانه برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی ایران است و این حرکت‌ها اگر شالوده سلطه استکبار در منطقه را جمع نکند، حداقل آن را متزلزل می‌کند و این تزلزل دشمن را نگران کرده است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دشمن به انتخابات ما به ‌عنوان یک رفراندوم نگاه می‌کند تا کمبود حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به سرمان بزند و در مجامع بین‌الملل عنوان کند که مردم ایران از انقلاب و نظام خود راضی نیستند.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: دشمن از راه‌های مختلف قصد مأیوس کردن مردم از انقلاب را دارد و در این زمینه نیز شایعه پراکنی‌های زیادی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، وجود بصیرت را برای انسان همانند قطب‌نما دانست و گفت: بصیرت در جامعه کنونی ما مانند قطب‌نما است که راه درست را به ما نشان می‌دهد.

عباس‌علی سجادی افزود: رسالت بسیج دفاع از انقلاب اسلامی است و در این مقطع که دشمن پس از انتخابات سال 88 برنامه‌ریزی وسیعی انجام داده و قصد چالش در انتخابات را دارد، وظیفه ما بسیجیان دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید موانع حضور مردم در انتخابات برطرف شود و با روشنگری عمومی و رصد کردن مسائل جامعه که برخی از مغرضان به دنبال آن هستند، انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

سجادی ایجاد اختلاف در بین مردم را از مهم‌ترین اهداف دشمن دانست و یادآور شد: دشمن به دنبال شایعه‌پراکنی و ایجاد اختلاف بین اقشار تاثیرگذار جامعه است و ما بسیجیان باید محکم در برابر شایعات بایستیم و به عنوان یک بسیجی کاندید اصلح را شناسایی و به بهترین فرد رأی دهیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول