اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان جنوبی:

در راه مقابله با دشمن باید بصیرت عاشورایی داشت

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در راه مقابله با دشمن و توطئه‌های آن باید بصیرت‌دینی و عاشورایی داشت.

در راه مقابله با دشمن باید بصیرت عاشورایی داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مهدی مزگی‌نژاد صبح امروز در همایش تبیین نقش اصناف در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی خویش شاکله سیاسی خویش را به دست آورد و امام راحل این شاکله را بر اساس فرهنگ‌ها و ارزش‌های اسلامی پایه‌گذاری کرد.
وی با بیان اینکه فرهنگ همه چیز جامعه و کشور است، تصریح کرد: امروزه با دو نوع فرهنگ یک فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ غربی سر و کار داریم که دشمن برای براندازی نظام از فرهنگ غلط غربی خویش استفاده می‌کند.
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ارتباط با واژه تکلیف افزود: امام حسین(ع) را منافقان و دشمنان قرار بود که در مکه به شهادت برسانند ولی ایشان فرمودند که بر من تکلیف شده که به کربلا بروم.
مزگی‌نژاد ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند "ما تکلیف داریم که حاکمیت اسلامی را در این کشور برقرار کنیم" پس می‌بینیم که عمل به تکلیف الهی مهم‌تر از نتیجه آن است.
وی یادآور شد: امام(ره) علاوه بر عمل به تکلیف و نتیجه موثر آن در پیروزی انقلاب و تدوام با صلابت آن در این 32 ساله نیز سبب شدند که امروزه این انقلاب و ارزش‌های آن مورد الگوی جهانیان باشد.
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن در اعترافات خویش آورده که ما در این 32 سال با توجه به تمامی تهدیدها و تحریم‌ها نتوانسته‌ایم کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد آوریم، گفت: این مهم به این دلیل محقق شده که ایران اسلامی هرگز بر سر میز مذاکره آنها حاضر نشده و به آنها باج نداده است.
مزگی‌نژاد اظهار داشت: ملت با رعایت فرهنگ‌های اسلامی و با پاسداری از انقلاب خویش امروزه الگوی بیداری اسلامی و جنبش وال استریت شدند و از بیداری اسلامی منطقه حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه دشمن در گذشته بر اساس فرضیات و احتمالات برای انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی داشته است، تصریح کرد: اما امروزه دشمن با حمایت و کمک برخی از افراد مهاجر بی‌بصیرت و خودفروخته در آن طرف مرزها برای ایران اسلامی نقشه و برنامه می‌ریزد.
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: قرآن امت اسلامی را استقامت و صبوری در راه اسلام دعوت کرده پس ما نیز باید در راه پاسداری از نظام اسلامی این شاخص‌ها را مدنظر قرار داده و به آن عمل کنیم.
مزگی‌نژاد افزود: امروزه دشمن 2 هزار و 500 شبکه ماهواره‌ای که بیش از 500 از این شبکه‌ها بر علیه ایران تبلیغات سو می‌کنند، راه‌اندازی کرده است همچنین برای تخریب نظام اسلامی تعداد 72 فرقه شیطان‌پرستی را در کشور به راه انداخته است که اثرات آن به دانشگاه‌ها و خانواده‌ها کشیده شده است.
وی یادآور شد: در راه مقابله با طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان باید بصیرت دینی و عاشورایی داشته و در این راه از ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین(ع) تاسی بجوییم.
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه دشمن آمده تا تخم نا امیدی و یاس را در جامعه اسلامی بپاشد، گفت: چشم دشمن به لغزش‌ها و تحرکات منفی ملت ما خیره شده تا از آن نهایت بهره‌برداری را بکند ولی ملت برای جلوگیری از این لغزش‌ها باید ارزش‌ها اسلامی و ولایت‌مداری را مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول