اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

1500 مدرسه به اینترانت ملی متصل شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اتصال یک هزار و 500 مدرسه استان اردبیل به اینترانت ملی خبر داد.

1500 مدرسه به اینترانت ملی متصل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده  عصر امروز در جریان بازدید از مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی شهید آقایی مرکز بخش موران شهرستان گرمی اظهار داشت: در راستای توسعه برنامه‌های علمی و فناوری‌های جدید در مدارس از سال گذشته هوشمند‌سازی مدارس در دستور کار قرار گرفته است به طوری که 300 مدرسه تاکنون هوشمند‌سازی شده و 300 مدرسه دیگر نیز امسال در برنامه کاری قرار دارد.

وی رویکرد آموزش و پرورش را توسعه برنامه‌ها و اهداف جدید مبتنی بر فناوری‌های نوین اعلام کرد و یادآور شد: در سال ششم ابتدایی نیز کتابی با عنوان مهارت و فناوری تدوین و طراحی شده است که این خود سیاستی در همین راستا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هدف استفاده از فناوری روز در تعلیم و تربیت و تعمیق آموزه‌های درسی تا پایان سال جاری چند مدرسه دیگر در استان نیز هوشمند خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مستمر دانش‌آموزان در کلاس‌‌های درس و فضاهای آموزشی و تربیتی سبب شده است تا ما در حرکت‌های رو به رشد در این حوزه یک جهش و تحول جدی را شاهد باشیم چرا که مبنای اکثر این تحول تربیتی و آموزشی تکیه بر نوآوری‌ها و ابتکارات جدید است.

وی ضرورت دستیابی به شیوه‌های جدید و فناوری‌های نوین را در حوزه تعلیم و تربیت یادآور شد و افزود: ما در مجموعه آموزش و پرورش باید به سمتی حرکت کنیم تا معلم با استفاده از روش‌های جدید، متنوع و مختلف بتواند وظیفه خود را انجام داده و انتقال مفاهیم و اندیشه‌های جدید را داشته باشد.

محمود‌زاده ایجاد مدارس قرآنی مقطع ابتدایی در قالب مدارس خاص برای نخستین بار در استان را از موفقیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت ترویج فرهنگ قرآنی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش گرمی هم در این جلسه تعداد دانش‌آموزان مدارس شهر گرمی و بخش‌های مرکزی و موران این شهرستان را بالغ بر 11 هزار نفر ذکر کرد.

ترحم رستمی همچنین از آغاز فعالیت دو دبیرستان استعدادهای درخشان در گرمی از سال تحصیلی جدید خبر داد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول