اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی:

سرویس‌های مدارس بدون برچسب در مشهد اعمال قانون می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس فقط تا 15 مهر فرصت دارند برای نصب برچسب اقدام کنند و از این روز به بعد هر یک از این سرویس‌ها که بدون برچسب باشند اعمال قانون می‌شوند.

سرویس‌های مدارس بدون برچسب در مشهد اعمال قانون می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا جعفری اظهار کرد: همه رانندگان سرویس‌های مدارس فقط تا 15 مهر فرصت دارند برای نصب برچسب اقدام کنند و از این روز به بعد هر یک از این سرویس‌ها که بدون برچسب باشند توسط پلیس راهور برخورد شده و اعمال قانون می‌شوند.

وی همچنین در رابطه با سرویس‌های مدارس که شخصی مبادرت به جابه‌جایی دانش‌آموزان می‌کنند، عنوان کرد: اگر راننده‌ سرویس مدرسه‌ای بدون هرگونه مدرک مربوط به این امر اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموزان کند به عنوان مسافربر غیرمجاز شناخته شده و با او طبق قانون برخورد خواهد شد.

 جعفری در رابطه با سوار کردن مازاد بر ظرفیت خودرو توسط رانندگان سرویس مدارس نیز، اظهار کرد: قانون برای همگان یکی است و باید رانندگان سرویس مدارس هم قانون را رعایت کرده و طبق ظرفیت‌ خودرو دانش‌آموز سوار کنند.

به گفته وی ظرفیت خودرو در چهار سرنشین‌ها، جلو یک نفر و عقب 3 نفر است که اگر این ظرفیت رعایت نشده باشد طبق قانون راهنمایی و رانندگی با فرد خاطی برخورد می‌شود.

در همین رابطه هادی عطارزاده طوسی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر عملکرد تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز با تاکید بر تردد سرویس‌های مدارس با برچسب سرویس، گفت: قرار بود از ابتدای مهر تمامی سرویس‌های مدارس فقط با نصب برچسب مجاز به جابه‌جایی دانش‌آموزان باشند که متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در هماهنگی با آموزش و پرورش و ابلاغ دیرهنگام فرمانداری به وجود آمد تهیه و نصب برچسب به تاخیر افتاد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر عملکرد تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال‌ حاضر مشکلات مرتفع شده و تمامی برچسب سرویس‌های مدارس چاپ شده و آماده است و مهلتی هم که پلیس راهور به مدت دو هفته اول مهر برای نصب برچسب داده بود تا پایان این هفته بیشتر نیست و باید رانندگان در مدت باقی مانده برای گرفتن و نصب برچسب اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از شنبه هفته آینده در صورتی که سرویس مدرسه‌ای بدون برچسب مورد‌نظر باشد به شدت با وی برخورد شده و فرد مورد‌نظر جریمه خواهد شد.

به گفته عطارزاده رانندگان سرویس‌های مدرسه باید برای دریافت برچسب‌‌های مربوطه ابتدا از حراست اداره‌ کل آموزش و پرورش تاییدیه دریافت کنند و با ارائه تاییدیه به سازمان تاکسیرانی مشهد اخذ برچسب کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول