اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور اعلام کرد

رنگ‌آمیزی 36000 متر مربع مدارس در قالب طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: بیش از 36000 متر مربع رنگ‌آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت 3 انجام شده است.

رنگ‌آمیزی 36000 متر مربع مدارس در قالب طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در شهرستان کنگاور گفت: استفاده از ظرفیت جامعه دانش‌آموزی برای ساخت، نوسازی و بهسازی اردوگاه‌ها، مدارس، کانون‌های تربیتی و سایر اماکن دولتی، علاوه بر توسعه فرهنگ نشاط و شادابی، به حمایت از کار و سرمایه ایرانی منجر می‌شود.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: طرح هجرت 3، علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم را برای حرفه‌آموزی نوجوانان و جوانان فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور هم با ارائه گزارشی از اجرای این طرح گفت: غرس نهال، مبارزه با علف‌های هرز، تعمیر و تکمیل مساجد، تعمیرات و نقاشی مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از سی و شش هزار متر مربع رنگ‌آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت سه انجام شده، خاطرنشان کرد: انجام این کار از سوی شرکت‌های خصوصی، مستلزم صرف هزینه‌ای بیش از هفتصد میلیون ریالی برای آموزش و پرورش بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی، اظهار کرد: یکصد واحد از واحدهای تخریب شده در زمین‌لرزه آذربایجان توسط بسیج سازندگی سپاه استان کرمانشاه بازسازی خواهد شد که یک گروه سی نفره از بسیجیان شهرستان کنگاور هم در این امر خیر سهیم خواهند بود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول