اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار شد

حمایت ویژه از طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار توجه ویژه به طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی مازندران برای دریافت تسهیلات شد.

حمایت ویژه از طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان خواستار توجه ویژه به طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات شد.

استاندار مازندران در این پیام با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدهای مکرر معظم‌له در حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و پیگیری‌های مجدانه جنابعالی و هیئت دولت در حمایت همه‌جانبه از تولیدات دانش‌بنیان گفت: عمده طرح‌های دانش‌بنیان و تحول‌آفرین بخش کشاورزی که سبب توسعه پایدار کشاورزی استان می‌شوند، دارای کد شناسایی از سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت و معاونت علم و فن‌آوری ریاست جمهوری است.

طاهایی بیان کرد: به طور کلی در حیطه سازمان جهاد کشاورزی تعریف دقیقی از آنها ارائه نشده است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی کارگروه ملی توسعه کشاورزی، طرح‌هایی که فاقد پروانه و یا کد شناسایی از سازمان جهاد کشاورزی باشند قابل پذیرش و اعطای تسهیلات در قالب کارگروه توسعه کشاورزی نیستند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از طرح‌های دانش‌بنیان و تحول‌آفرین به‌ویژه در بخش کشاورزی افزود: در صورت صلاحدید طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی به صورت ویژه و بدون محدودیت‌های مطروحه مانند کد شناسایی، رأسا با تصویب کارگروه توسعه کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات اعطایی کارگروه توسعه کشاورزی معرفی شوند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول