اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نیروی انتظامی دانش‌بنیان مایه اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز نیروی انتظامی دانش‌بنیان، با ایمان و با تقوا در صحنه اجرا محبوب‌تر و مایه اقتدار نظام و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت جامعه است.

نیروی انتظامی دانش‌بنیان مایه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار فرماندهی و مسئولان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز حرکت نیروی انتظامی در مسیر ولایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری است و من بخاطر این روحیه ولایی به شما تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه امنیت مطلوب در استان بوشهر باعث امیدواری دوستداران به انقلاب شده است، خبر داد:  به پاس تجلیل از زحمات و تلاش‌های مسئولان انتظامی استان در برقراری امنیت، زمینه ملاقات تعداد 10 نفر از فرماندهان این نیرو در استان با مقام معظم رهبری فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی یک نیروی عملیاتی صرف نیست بلکه حرکت این نیرو بر مدار مطالعات دانش‌بنیان است و بررسی‌های جامعه‌شناسانه و روانشناسانه این نیرو در محیط‌های مورد ماموریت باعث اقتدار مشروع پلیس شده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: هر چه در حوزه مطالعات و ورود دانش و بینش به واحدهای پلیس کار بنیادی صورت بگیرد در عرصه پیشگیری و اجرا موفقیت بالاتر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی دانش‌بنیان، با ایمان و با تقوا در صحنه اجرا محبوب‌تر و مایه اقتدار نظام و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در جامعه است.

صفایی‌بوشهری با تجلیل از برنامه‌های مردم‌محور پلیس، حضور فرماندهان و مسئولان این نیرو در مساجد و حضور در بین صفوف نمازگزاران را یک حرکت شایسته از سوی پلیس اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این حضور مردمی باعث جلب اعتماد مردم و مشارکت آنها در امنیت پایدار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول