اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کردستان خبر داد

کاهش کشته‌های تصادفات درون‌شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از کاهش تصادف فوتی و جرحی درون‌شهری برای هفتمین سال متوالی در این استان خبر داد.

کاهش کشته‌های تصادفات درون‌شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدعارف قادرزاده ظهر امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: انسان، راه و وسیله نقلیه به عنوان سه اصل اساسی در بحث ترافیک باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، مدیریت ترافیک نیازمند یک نگاه فرابخشی است و باید تمامی دستگاه‌ها و عموم مردم در این راستا تلاش کنند.

وی تصریح کرد: اجرای مقررات ترافیک، مهندسی ترافیک و آموزش سه اصل مهم در بحث ساماندهی ترافیک است که نهادینه کردن آنها زمینه را برای کاهش تصادفات و کشته‌ها فراهم می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان تصریح کرد: اعمال قانون در برابر تخلفات رانندگی شاید تا حدودی مانع وقوع تصادفات باشد، اما توسعه معابر و تسهیل در ترافیک نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا می‌کند که این مؤلفه در شهرهای کردستان ناکافی است.

به گفته قادرزاده، فرهنگ‌سازی ترافیکی مهم‌ترین نیاز این حوزه است که در حال حاضر با همکاری و تعامل بسیار خوب رسانه‌های استان و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف به صورت گسترده دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات درون‌شهری برای هفتمین سال متوالی در سطح استان نتیجه برنامه‌ریزی‌ و فرهنگ‌سازی‌ است که در چند سال اخیر انجام شده است.

* ایجاد 6 تقاطع غیر هم‌سطح در کردستان

وی در ادامه از ایجاد شش تقاطع غیر هم‌سطح همزمان باهم در این استان خبر داد و گفت: نصب دوربین‌های ثبت تخلف، ایمن‌سازی معابر و همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های مرتبط موجب ارتقای سطح ترافیک در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان شده است.

رئیس پلیس راهور کردستان در پایان اضافه کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده، همکاری رانندگان و مردم نیز نقش مهمی در کاهش تصادفات درون‌شهری در این استان داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول