اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) از پیشگامان اجرای طرح «مهر ولایت» است

خبرگزاری فارس: مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره اجرای طرح «مهر ولایت» گفت: خوشبختانه سال گذشته سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران یکی از پیشگامان اجرای طرح مهر ولایت بود.

سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) از پیشگامان اجرای طرح «مهر ولایت» است

محمد اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، دیدار و ارتباط مستمر با خانواده شهدا را یکی از افتخارات این سپاه برشمرد و گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خانواده معزز شهدا سرکشی از این عزیزان در اولویت برنامه‌های اجرایی این حوزه قرار دارد.

مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اجرای طرح «مهر ولایت» افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده در این طرح موظف هستیم در طول سال حداقل یک بار از تمام خانواده‌‌های شهدا بازدید به ‌عمل بیاوریم و شرایط حضور آنها در یکی از برنامه‌ها و مراسم اردویی سپاه فراهم کنیم که خوشبختانه سال گذشته سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران یکی از پیشگامان اجرای طرح مهر ولایت بود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های ثابت و مستمر سپاه در طول سال است اما در طول هفته دفاع مقدس اجرای این برنامه‌ها رنگ و روی دیگری به خود گرفته و با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

اسماعیل‌پور اظهار داشت: برپایی مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود و در سایر مراسم هفته دفاع مقدس نیز از این عزیزان به‌عنوان مهمانان ویژه دعوت شد تا با حضور خود محفل یادمان شهدا را مزین کنند.

مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ارتباط با اهمیت دیدار با خانواده شهدا یادآور شد: برای اینکه مراسم دیدار با خانواده شهدا از نظم و انسجام بیشتری برخوردار باشد هر یک از پاسداران به عنوان فردی معین سرکشی مستمر از خانواده شهدا را برعهده دارند و چند خانواده شهید به عنوان یک اکیپ دسته‌بندی شده‌اند که فردی به عنوان سر اکیپ نظارت بر فعالیت افراد معین را بر عهده دارد تا هیچ نکته‌ای در راستای ارائه خدمات مادی و معنوی به این عزیزان از قلم نیفتد.

وی اضافه کرد: اعزام خانواده معظم شهدا به سفرهای زیارتی و سرزمین راهیان نور، پیگیری درخواست و مطالبات اداری، مادی و معنوی آنها، فراهم کردن شرایط ایاب و ذهاب خانواده‌ها برای حضور در بهشت زهرا (س)  و ... در فهرست وظایف این حوزه به ثبت رسیده است که رضایتمندی خانواده معظم شهدا از متولیان این امر، بهترین هدیه و پاداشی است که نصیب پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران می‌شود.

9800 شهید در فهرست پر افتخار شهدای استان تهران به ثبت رسیده است که دیدار و دلجویی از خانواده این عزیزان و دعوت از آنها برای حضور در برنامه‌های سپاه یکی از مهم‌ترین وظایف پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به شمار می‌رود.

16 سرباز نمونه ستاد مرکزی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در چهارمین روز هفته دفاع مقدس که به نام جوانان و سربازان رقم خورده بود، تجلیل به‌عمل آمد. گفتنی است مراسم تجلیل از سربازان به‌ طور مستقل در شهرستان‌های استان تهران نیز برگزار شد.

209 خانواده شهید در نیمه اول سال جاری جهت بازدید از محل شهادت فرزندان خود همراه کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب و غرب کشور شدند.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول