اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

الگوگیری از شهدا وظیفه همه ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: الگوگیری از شهدا وظیفه آرمانی تمام ملت ایران است.

الگوگیری از شهدا وظیفه همه ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حسین آقامرادی در گردهمایی بزرگ گردان امام علی (ع) شهرستان آوج اظهار کرد: رژیم تا دندان مسلح بعثی هنگامی که به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران هجوم آورد، از تمام امکانات و همچنین تجهیزات نظامی به طور کامل برخوردار بود اما تقدیر الهی شکست مفتضحانه آنان و پیروزی رزمندگان را رقم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج اضافه کرد: عشق به اسلام و ایستادگی موجب شد که دشمن با حقارت و تحمل خسارت شدید ایران اسلامی را ترک کرده و به مرز‌های خویش بازگردد.

وی با اشاره به روحیه ایثار و احساسات شهادت طلبی چشم‌گیر در میان رزمندگان و بسیجیان عنوان کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی در عرصه دفاع مقدس با بصیرت و پی‌ بردن به عمق معانی ایثارگری سبب شدند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی افزوده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: تمام عملیات‌ها و نبرد‌های صورت گرفته در 8 سال جنگ تحمیلی‌ تنها گوشه‌ای از اقیانوس اراده و استواری رزمندگان برابر سختی‌ها و تهاجم استکبار بود.

آقامرادی بیان کرد: پس از پیروزی رزمندگان در ایام دفاع مقدس نهضت ولایت و انقلاب اسلامی الگویی کامل برای تمام امت‌های اسلامی و استقلال‌طلب جهان قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز نبرد ضد فرهنگی از سوی دشمنان اظهار کرد: ماهیت این جنگ نامعلوم بود اما مقصود از به راه‌اندازی آنچه از سوی دشمنان رخ داد، ایجاد شکاف بین ملت و تخریب باور‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج بیان کرد: امروز الگو گرفتن از راه و رسم شهدا و رزمندگان شیوه‌ای ارزشمند و بسیار قوی علیه هجوم نرم دشمنان اسلام است.

آقامرادی اضافه کرد: در جنگ نرم، دشمنان جوانان و نوجوانان انقلابی و پاک جامعه را مورد هدف شوم خویش قرار داده و عملیات تخریب اعتقادی روی آنها انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج آمادگی همه‌جانبه و همراه با بصیرت در برابر تمام توطئه‌چینی‌ها و دشمنی‌های معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز تا پای جان در برابر آرمان‌ها و اهداف والای خوی ایستادگی کرده و از حریم انقلاب اسلامی و ولایت پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول