اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

یادواره شهدای بهشهر با سخنرانی سرلشگر صفوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: ششمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر صبح فردا 12 مهر با سخنرانی سرلشگر رحیم صفوی برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بهشهر با سخنرانی سرلشگر صفوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، تا ظهر امروز بیش از 10 جلسه هماهنگی رسمی و غیررسمی از سوی کمیته‌های عضو ستاد گرامیداشت سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر برگزار شد.

ریاست این ستاد به‌عهده محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر است و از همه کمیته‌های عضو ستاد یادواره شهدا خواسته تا با تمام توان کار کنند.

وی معتقد است همانگونه که برای مدیریت شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان دغدغه داریم در بحث فرهنگی و معنوی شهرستان هم دغدغه داریم و اگر خلأهای فرهنگی پر نشوند  برای جامعه مشکل‌آفرین خواهند بود.

فرماندار بهشهر، برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردانی که همه هستی خود را در راستای دفاع از عزت و شرف و‌ آبروی اسلام به خطر انداختند، در طول سال انجام می‌شود بطوری که سالانه حدود 100 یادواره شهدا در بخش‌های مختلف شهرستان با دعوت از سخنرانان کشوری، استانی و محلی داریم.

البرزی ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد یادواره سرداران و شهدای بهشهر گفت: این شهرستان افتخار دارد که از 10 شهید محوری استان مازندران، سه شهید آن از بهشهر برخاسته‌اند و از عطر معنوی 31 سردار شهید که در رأس آنها سید عبدالکریم هاشمی نژاد قرار دارد، بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: از 800 شهید شهرستان بهشهر، 448 نفر بسیجی، 112 نفر پاسدار، 25 نفر از نیروهای انتظامی، 165 نفر از سپاه و ارتش، 25 نفر روحانی، 11 نفر دانشجو و 325 نفر دانش آموز بودند. همچنین در بین خانواده‌های شهدا، دو خانواده سه شهید و 43 خانواده دو شهید داریم و 9 خانواده، تک فرزند پسر آن ها شهید شده است.

به گزارش فارس، ششمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر 9 صبح 12 مهرماه در مسجد جامع مرکز شهرستان با سخنرانی سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، برگزار می‌شود.

ستاد یادواره شهدای بهشهر با تشکر از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان در یادواره‌های گذشته، از همه شهروندان برای شرکت در یادواره فردا دعوت کرده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول