اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

بصیرت مردم ایران نیم قرن جلوتر از دیگر ملت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: بصیرت مردم ایران نیم قرن جلوتر از دیگر ملت‌های منطقه است و مردم ایران بیش از سایر مردم پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

بصیرت مردم ایران نیم قرن جلوتر از دیگر ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی شهرستان اردستان در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور این شهر با بیان اینکه نخستین موج بیداری اسلامی در دنیای اسلام در سال 1342 توسط امام خمینی (ره) رقم خورد، اظهار داشت: بصیرت مردم ایران نیم قرن جلوتر از دیگر ملت‌های منطقه است.

وی بر انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و افزود: دشمن با انواع و اقسام برنامه‌های جوان‌پسند درصدد است این قشر را از دین خالی کند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تغییر در حکومت نبود بلکه تمام ابعاد زندگی را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است.

سلگی مردمی بودن، نگاه ایدئولوژیک رهبری، تحول بنیادی در تمام امور و ارائه گفتمان مردم‌سالاری دینی را از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها اعلام کرد و بیان داشت: دشمنان با توجه به تحلیل و بینشی که نسبت به جمهوری اسلامی دارند نسبت به اعمال تهدید و تحریم اقدام می‌کنند.

وی حاصل تمام تهدیدها و توطئه‌های دشمنان را ایجاد تحولات بزرگ علمی و دستیابی به فنون روز دنیا توسط دانشمندان انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: یکی از ابزارهای دشمنان برای ضربه به ایران اسلامی، ترور دانشمندان است.

وی برگزاری این گونه مراسم‌ها را در راستای پیوند بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل‌ها بسیار موثر دانست.

به گزارش فارس، شهرستان اردستان دارای 10 شهید و جانباز دوران انقلاب است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول